نبی : برای باشگاه های بدهکار مجوز صادر نخواهیم کرد

دبیرکل فدراسیون فوتبال : باشگاهی که مجوز نداشته باشد صعود نخواهد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مهدی محمد نبی ، دبیرکل فدراسیون فوتبال در جلسه هم‌اندیشی با باشگاه‌ها در مورد تعیین تکلیف پرونده بدهی‌ها اظهار داشت : برگزاری این نشست‌ها به گسترش تعاملات و همکاری‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با باشگاه‌ها منجر شده و می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات این حوزه را کاهش دهد.

وی افزود : این‌گونه نشست‌های درون خانوادگی از سویی منجر به تعیین تکلیف برخی پرونده‌ها و موضوعات خواهد شد و از سوی دیگر موجب می‌شود در آینده شاهد کاهش اختلافات و پرونده‌های باشگاه‌های ایرانی در مجامع بین‌المللی باشیم. در واقع می‌توانیم در این‌گونه نشست‌ها چاره‌اندیشی مناسبی برای آینده فوتبال کشور داشته باشیم.

دستورالعمل کمیته صدور مجوز

او ادامه داد : حل موضوع بدهی‌های داخلی و بین‌المللی یکی از شروط دریافت مجوز حرفه‌ای است که کمیته صدور مجوز طبق دستورالعمل و مقررات با دقت در این خصوص مستندات مربوطه را پیگیری می‌کند و در صورتی که این‌گونه مشکلات حل نشود، دیگر امکان صدور مجوز وجود نخواهد داشت. در این صورت اگر باشگاهی موفق به دریافت مجوز نشود، حتی با کسب عنوان قهرمانی لیگ امکان حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را نخواهد داشت.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: حمیداوی : به جای قهرمان لیگ ، تکلیف تیم های صعود و سقوط کننده را مشخص کنند