نتیجه و خلاصه بازی استقلال 3 – 2 شمس آذر

دو تیم فوتبال استقلال تهران و شمس آذر قزوین به مصاف هم رفتند.

 

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛

بازی از هفته بیست و چهارم – بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ایران / جمعه: 31/01/1403 ؛ ساعت: 18:00 / ورزشگاه: آزادی تهران / 25 هزار تماشاگر

سوتگروه داوری: وحید کاظمی / کمک ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور ؛ داور چهارم: عبدالنبی پورخلف / ناظر: حسن کامرانی فر

 

استقلالترکیب استقلال:

سیدحسین‌حسینی، ایمان سلیمی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف

سرمربی: جواد نکونام

 

شمس آذرترکیب شمس آذر:

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی و عیسی مرادی

سرمربی: سعید دقیقی

لحظات حساس:

دقیقه 8: ارسال تماشایی ماشاریپوف در دهانه دروازه به سلیمی رسید ولی ضربه این بازیکن با فاصله بسیار کم از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 18: گوستاوو بلانکو با تیزهوشی از مرکز میدان قصد داشت تا دروازه شمس آذر را باز کند که توپ او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 21: ارسال تماشایی ابوالفضل جلالی از سمت چپ به روی دروازه به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن پس از یک کنترل، ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ با برخورد به مدافعان میهمان تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا آبی ها از حریف پیش بیفتند.

دقیقه 36: ارسال ناگهانی پاپی به روی دروازه با وزش باد تغییر مسیر داد و حسینی به زحمت و با واکنشی به موقع توپ را دفع کرد. در ادامه نیز شوت پاپی با برخورد به چشمی، دفع شد.

دقیقه 48: شوت روی پای ایمان سلیمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 55: شوت روی پای جلالی با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 56: اشتباه جعفرپور روی شروع مجدد بازی باعث شد توپ به رضاوند برسد و او با یک پاس، محمدی را صاحب موقعیت کرد که ضربه او با برخورد به پای مدافع شمس آذر راهی کرنر شد.

دقیقه 58: پاس پشت پای دیدنی بلانکو به جلالی رسید که شوت او به پایه تیرک عمودی دروازه، از سمت مخالف به بیرون رفت

دقیقه 61: ضربه محکم و والی علی آزادمنش با عبور از تمام بازیکنان، به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه 72: شوت صادق بوصبیح از پشت محوطه جریمه خطرساز شد ولی ضربه او از کنار تیرک راهی اوت شد.

دقیقه 83: ارسال آزادمنش از سمت راست در تیر دوم به فراز امامعلی رسید و این بازیکن نیز به راحتی دروازه حسینی را باز کرد.

دقیقه 85: پاس بوصبیح در پشت محوطه به فخریان رسید و این بازیکن به خوبی از پشت محوطه و از میان مدافعان استقلال، دروازه را باز کرد تا اختلاف به یک گل کاهش یابد.