نتیجه و خلاصه بازی تیم‌های فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان

هفته شانزدهم و نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با شکست خانگی فولادخوزستان برابر گل‌گهر سیرجان آغاز شد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه ؛ در بازی آغازین نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، تیم‌های فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه فولاد آره‌نا با قضاوت موعود بنیادی‌فر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر گل گهر همراه شد.

فولادی‌ها در این روزها شرایط خوبی ندارند و چند روز قبل با شکست خانگی برابر تیم دسته اولی چادرملو اردکان، خیلی زود از گردونه جام‌حذفی نیز کنار رفتند. روز گذشته (سه‌شنبه) مدیریت باشگاه فولاد به دلیل شرایط نامناسب این تیم، ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی فولاد را برکنار کرد تا این تیم تبدیل به تنها تیم لیگ برتری شود که در این فصل دو سرمربی خود را عوض کرده است. در ابتدای فصل، علیرضا منصوریان هدایت این تیم را برعهده داشت.

فولاد پیش از این بازی با ۱۵ امتیاز در رده یازدهم جدول جای گرفته و برای فرار کردن از شرایط بحرانی نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی داشت، اما بازهم شکست خورد.

در مقابل گل‌گهر با کسب ۲۳ امتیاز در رده هفتم جدول قرار داشت. این تیم با پیروزی ۲ بر صفر برابر نیکا پارس چالوس و صعود به دور یک هشتم نهایی جام حذفی با روحیه بالای به مصاف میزبان خود رفت.

لحظات حساس بازی:

در شرایطی که نیمه نخست بازی می‌رفت با نتیجه بدون به پایان برسد سعید سحرخیزان در دقیقه ۴۲ بازی روی ارسال کرنر موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه فولاد کند تا نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر گل‌گهر به پایان برسد.

در نیمه دوم فولادی‌ها برای گل خورده هرچه تلاش کردند به در بسته خوردند تا این بازی با پیروزی یک بر صفر گل‌گهر سیرجان به پایان برسد و تا شاگردان اوزونیدیس ۲۶ امتیازی شوند.

تیم داوری:‌

داور: موعود بنیادی فرد / کمک‌ها: سیدمحمد هاشمی نسب و حامد صفایی / داور چهارم: محمدرضا تارخ

ترکیب اولیه دو تیم:

فولاد خوزستان:

کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، شاهین توکلی، وحید حیدریه، سینا مریدی، جفرسون باهیا، احسان پهلوان، محمد عسگری، ساسان انصاری و محمدرضا غبیشاوی

مربی: احمد آل نعمه و نادر غبیشاوی

گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، علیرضا آرتا، بهنام برزای، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، علیرضا کوشکی، اریک بایناما، سعید سحرخیزان و روبرتو تورس

سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

انتهای پیام/