نتیجه و خلاصه بازی تیم های استقلال 6 – 1هوادار

تیم های فوتبال استقلال و هوادار در چارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛

شنبه: 26/01/1402 ؛ ساعت: 19:30
ورزشگاه: آزادی تهران /  حدود 10 هزار تماشاگر
گروه داوری: موعود بنیادی ‌فر / کمک ها: آرمان اسعدی – حسن ظهیری ؛ داور چهارم: روح الله شریفی / ناظر: رحیم رحیمی مقدم

ترکیب استقلال:
حسین حسینی، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب هوادار:
مهرداد طهماسبی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، حسین ابراهیمی، سپهر روزی طلب، نیما انتظاری، حسین صادقی، محمد چهارمحالی، داریوش شجاعیان و محمدجواد محمدی
سرمربی: ساکت الهامی

لحظات حساس:

دقیقه 6: روی پاس دیدنی محمد محبی از میان میدان، طهماسبی گلر هوادار از دروازه خارج شد که قایدی توانست برای یک لحظه توپ را از او عبور دهد اما رفتن توپ به زاویه کور سبب شد تا طهماسبی فرصت کرده و به دروازه برگردد و شوت قایدی را نیز مهار کند.
دقیقه 8: سعید مهری پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 13: استقلال از فاصله دور صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت محمد محبی با برخورد به دیواره دفاعی به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26: ارسال دیدنی مهدی قایدی از سمت چپ در تیر دوم به ارسلان مطهری رسید که ضربه سر او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

قیقه 28: روی اشتباه طهماسبی، مهدی قایدی در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و ضربه این بازیکن نیز به زیبایی وارد دروازه هوادار شد ولی داور معتقد بود که پیش از آن، توپ به دست یکی از بازیکنان استقلال برخورد کرده و گل مردود اعلام شد.

دقیقه 34: استقلال یک بار دیگر به گل رسید ولی مردود اعلام شد. روی یک ارسال به پشت مدافعین، ارسلان مطهری با ضربه سر دروازه هوادار را تهدید کرد که توپ پس از برخورد به تیرک دروازه، مقابل آرش رضاوند قرار گرفت و او دروازه خالی را باز کرد که این گل به دلیل آفساید مطهری، مردود اعلام شد.

دقیقه 40: مهدی قایدی پشت محوطه جریمه صاحب فرصت شد که شوت او با برخورد به مدافع هواداری که روی زمین تکل زده بود، دور شد.

دقیقه 42: روی پاس دیدنی سعید مهری، این مهدی قایدی بود که در گوشه محوطه جریمه صاحب فرصت شد که ضربه فنی و بغل پای او را طهماسبی با یک واکنش دیدنی، آن را مهار کرد.

دقیقه 46: ابتدا ضربه سعید مهری به دست مدافع هوادار برخورد کرد که تیم داوری اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. ریباند همان توپ را مرادمند با یک ضربه سر به روی دروازه فرستاد که طهماسبی، گلر هوادار با دفع ناقص توپ آن را مقابل آرش رضاوند انداخت و او نیز با یک ضربه نرم و ساده، دروازه حریف را باز کرد و گل نخست را به ثمر رساند.

دقیقه 58: شوت راه دور و پرقدرت داریوش شجاعیان از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 63: در شرایطی که مهدی قایدی در محوطه جریمه موقعیت خوبی داشت، ولی ارسال بد صالح حردانی را طهماسبی مهار کرد.

دقیقه 64:  روی توپ گیری بسیار خوب جعفر سلمانی و پاس او به رضاوند، این بازیکن نیز با پاسی دقیق و در عمق، مهدی قایدی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن نیز با پاسی در عرض و به تیر دوم، محمد محبی را با دروازه خالی روبرو کرد و او نیز به راحتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 70: ارسال یک کرنر به روی دروازه هوادار، با ضربه سر مرادمند پیش تاخته همراه شد که ضربه او در دستان گلر میهمان آرام گرفت.
دقیقه 71: پس از اشتباه سیدحسین حسینی، این بابک مرادی بود که در محوطه جریمه فرصت خوبی را به دست آورد که ضربه او با برخورد به تور کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 75:  روی یک ضد حمله سریع، بازیکنان استقلال به سمت دروازه هوادار هجوم برده که پیمان بابایی با یک پاس خوب، مهدی قایدی را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد که فریبرز گرامی به روی این بازیکن مرتکب خطا شد و موعود بنیادی فر نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. محمد محبی نیز پشت این توپ ایستاد و آن را بر خلاف جهت حرکت طهماسبی وارد دروازه کرد تا اختلاف به عدد 3 برسد.

دقیقه 84: روی پاس در عمق و دیدنی مسعود شجاعی، سفید چغایی در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت که ضربه آرام او به گوشه دروازه رفت و اختلاف را کاهش داد.

دقیقه 77: پس از توپ گیری فوق العاده حامدی فر در میانه میدان، استقلالی ها در موقعیت 3 به 2 قرار گرفتند. حامدی فر نیز توپ را به محبی سپرد و او در موقعیت تک به تک، ضربه اش را زد که توپ از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت و وینگر بوشهری شانس هت تریک را از دست داد.

انتهای پیام/