نتیجه و خلاصه بازی تیم های رئال مادرید – ویارئال+ فیلم

تیم فوتبال رئال مادرید در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال اسپانیا میزبان تیم ویا رئال بود .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،تیم فوتبال رئال مادرید که شانس قهرمانی این دوره از رقابت های لالیگای اسپانیاست در بابر تیم فوتبال ویارئال به میدان رفت .

شاگردان زیدان می دانستند که در صورت از دست دادن امتیاز توسط بارسلونا با پیروزی در این بازی می توانند قهرمانی زود هنگام خود را جشن بگیرند و به همین دلیل در بازی امشب با تمام توان تهاجمی خود ظاهر شدند .

نیمه اول این بازی تیم فوتبال رئال مادرید از همان ابتدا ابتکار عمل را در دست گرفت و حملات متعددی روی دروازه حرف داشت و در دقیقه 29 توسط کریم بنزما توانست گل اول این بازی را به ثمر برساند و نیمه اول با همین گل به پایان رسید.

نیمه دوم بای باز هم با حملات رئال مادرید و ضد حملات پراکنده تیم ویارئال همراه شد و در دقیقه 77 یک ضربه پنالتی به سود رئال اعلام شد که در اولین مرتبه راموس به شکل پاس به بنزما داد و داور بازی پنالتی را تجدید کرد و رد مرحله دوم خود کریم بنزما موفق شد در ضربه پنالتی موفق شود و ضمن دبل عدد گلهای رئال را به عدد 2 برساند .

در دققه 84 تیم فوتبال ویارئال به اولین گل خود دست یافت در این دقیقه ایبورا روی پساس گاسپار اولین گل ویارئال را به ثمر رساند وب ازی در نهایت با حساب 2 بر 1 به سود رئال مادرید پایان یافت.

با این پیروزی رئال مادرید قهرمان لیگ برتر فوتبال اسپانیا شد و تعداد قهرمانی هایش در طول تاریخ این رقابت ها را به عدد 34 رساند.

انتهای پیام/