نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال استقلال 1-0 ملوان

تیم های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندر انزلی در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛

هفته دوم – بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
پنج‌شنبه: 26/05/1402 ؛ ساعت: 19:30
ورزشگاه: آزادی تهران /  بدون تماشاگر
گروه داوری: سیدرضا مهدوی / کمک ها: امیرمحمدی داود زاده – امیررضا آشور ماهانی ؛ داور چهارم: یاسر همرنگ / ناظر: اسماعیل صفیری

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا و ارسلان مطهری
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب ملوان:
حسین منادی، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، مهران احمدی، میلاد شعبانلو، پیمان رنجبری، مسعود کاظمین، حسین صادقی
سرمربی: مهدی تارتار

لحظات حساس:

دقیقه 3: ارسال ضربه کاشته مهدی مهدی پور با ضربه سر ابوالفضل جلالی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 7: حرکت خوب زائرکاظمینی و سرنگونی او در محوطه جریمه به دست مرادمند، باعث شد تا سیدرضا مهدوی به نشانه خطای پنالتی در سوت خود بدمد. مهران احمدی پشت این توپ ایستاد ولی سیدحسین حسینی با واکنشی دیدنی، این ضربه را مهار کرد تا دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

دقیقه 26: روی تکل به موقع ارسلان مطهری در محوطه جریمه، توپ به مهدی پور رسید و شوت محکم این بازیکن را اکبرمنادی مهار کرد.

 

دقیقه 27: شوت زائر کاظمینی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه 28: جعفر سلمانی در محوطه جریمه صاحب فرصت شد که شوت او با برخورد به پای مدافع ملوان راهی کرنر شد.

دقیقه 41: یک پرتاب اوت از سوی بازیکنان ملوان، با اشتباه حسینی در خروج از دروازه همراه بود و توپ برابر محمدی قرار گرفت که شوت او به شکل خطرناکی از کنار تیرک به بیرون رفت.

دقیقه 65: ارسال یک ضربه کاشته به روی دروازه ملوان، با اشتباه اکبرمنادی و خروج توپ از دست های او همراه شد ولی بازیکنان استقلال نتوانستند از این توپ استفاده کنند.

 

دقیقه 68: ملوان موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت. حرکت خوب محمدرضا بردبار از سمت چپ و ورود به محوطه جریمه، با پاس در عرض این بازیکن همراه شد ولی ضربه پیمان رنجبری با اختلاف خیلی کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه 71: پرتاب اوت بلند میلاد باقری را مدافعان استقلال دفع کردند که توپ پشت محوطه جریمه به پدرام قاضی پور رسید و شوت روی پا و سرکش این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: روی اشتباه چشمی و حسینی، توپ به رضا جعفری رسید و در یک کش و قوس ضربه او به پیمان رنجبری رسید که شوت این بازیکن نیز با برخورد به یکی از مدافعان استقلال راهی کرنر شد.

 

دقیقه 72: روی اشتباه چشمی و حسینی، توپ به رضا جعفری رسید و در یک کش و قوس ضربه او به پیمان رنجبری رسید که شوت این بازیکن نیز با برخورد به یکی از مدافعان استقلال راهی کرنر شد.

دقیقه 79: ارسال کرنر مهدی مهدی پور روی قوس محوطه 6 قدم به محمدحسین مرادمند رسید و این بازیکن از خروج اشتباه اکبرمنادی نهایت استفاده را برد و توپ را به تور دروازه حریف چسباند و تیمش را پیش انداخت.

انتهای پیام/