نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال استقلال تهران1-0 استقلال خوزستان

استقلالی ها در این مسابقه به دنبال رکوردشکنی در لیگ برتر هستند و انگیزه مضاعفی برای گلزنی دارند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  دوشنبه 6 شهریور 1402؛ هفته چهارم لیگ برتر؛ ورزشگاه آزادی 
سوتتیم داوری:امیر سامان سلطانی، علیرضا مرادی، محمد صالح عرب آبادی -داور چهارم: فرزاد منصوری

ترکیب استقلال:

حسینی، صالح حردانی، محمدمرادمند، ابولفضل جلالی، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، محمدی، یامگا و آرمان رمضانی

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، عقیل کعبی، رضا دهقانی، حسن شوشتری، جواد آقایی پور، بهروز بارانی، حسین ساکی، حسین احمدی، شهرام سالاری،علیرضا خوشکفا

سرمربی:سیروس پورموسوی

لحظات حساس:

دقیقه 4: مهرداد محمدی ارسال بلند و خطرناکی روی دروازه استقلال خوزستان داشت که کوین یامگا به توپ نرسید و روی مدافع استقلال خوزستان خطا کرد.

دقیقه ۸: روی اشتباه ابولفضل جلالی،جواد آقایی پور بدون مزاحمت وارد محوطه شد و در شرایطی تک به تک توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۱۴: ارسال جواد آقایی پور به قصد گل روی دروازه استقلال ارسال شد که حسینی و تیردروازه به کمک هم این توپ را مهار کردند.

دقیقه ۲۳: بازهم اشتباه در‌خط دفاعی استقلال میرفت که رضا دهقانی را از نیمه تک به تک کند که تکل‌بلند چشمی مانع این کار شد.

دقیقه ۲۶: ضربه والی زیبای مهدی پور امیرفت که برای استقلالی ها سوپرگل به همراه داشته باشد که پورحمیدی‌ این توپ را مشت کرد و به بیرون فرستاد.

دقیقه 48: ارسال کوین یامگا روی دروازه استقلال خوزستان،مهرداد محمدی با بی دقتی از شش قدم با ضربه سر توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه 51: ارسال مهدی مهدی پور داخل محوطه جریمه استقلال خوزستان از مدافعان عبور کرد و مهرداد محمدی با ضربه سر دروازه فرزین گروسیان را باز کرد،این گل هزارمین گل استقلال در لیگ برتر بود.

دقیقه 58:بازهم جناج چپ استقلال آسیب پذیر بود و نفوذ خوزستانی ها از این منطقه،سوپرسیو حسینی مانع از گلزنی مهاجم استقلال خوزستان شد و استقلال را نجات داد.

دقیقه 68: جعفر سلمانی با شوت روی پا از داخل محوطه جریمه تیر دروازه گروسیان را به لرزه در آورد.

دقیقه 81: ضد حمله سریع بازیکنان استقلال خوزستان موقعیت خطرناکی را برای این تیم رقم زد اما مکث مهاجم این باعث شد تا مدافعان استقلال برگردند و موقعیت از دست رفت.

دقیقه 89:ارسال کوتاه داخل محوطه جریمه،ناهماهنگی چشمی و نیک نفس توپ را مقابل جواد آقایی پور ضرب کافی را نداشت و مدافعان استقلال توپ را دفع کردند