نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال بارسلونا و گرانادا

تیم فوتبال گرانادا در ادامه رقابت های جام حذفی فوتبال از بارسلونا پذیرایی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،تیم های فوتبال گرانادا و بارسلونا در ادامه رقابت های جام حذفی فوتبال اسپانیا از ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف یکدیگبر رفتند ، این بازی از همان ابتدا جذاب و دیدنی دنبال شد.

تیم فوتبال گرانادا که برای این بازی انگیزه بالایی داشت چندین حمله را در ابتدای کار انجام داد و سرانجام در دقیقه 33 توسط نانس به گل نخست دست یافت. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا حساب کار 1 بر صفر به سود تیم میزبان به پایان برسد ، آن ها در نیمه دوم هم نمایش خوب و قابل قبولی داشتند و توانستند در دقیقه 47 توسط سولدادو گل دیگری بزنند تا حسابی بارسلونا را غافلگیر کنند.

کاتالان ها که نمی خواستند بازنده این دیدار باشند در ادامه بهتر ظاهر شدند و فشار زیادی را به حریف تحمیل کردند ، فشار آن ها سرانجام جواب داد و در دقیقه 88 روی اشتباه و گل به خودی مدافع حریف فاصله را به حداقل رساندند ، ادامه حملات بارسلونا در دقیقه 92 یک بار دیگر به ثمر رسید و توسط آلبا یک گل دیگر زده شد تا در نهایت این بازی در 90 دقیقه قانونی با نتیجه برابر 2 به پایان برسد.

این دیدار حساس و البته جذاب در وقت های اضافه هم دیدنی بود و بازهم این تیم فوتبال بارسلونا بود که نمایش بهتری داشت ، آن ها با همین نمایش خوب در وقت اضافه نخست و در دقیقه 100 توسط گریزمان به گل سومشان رسیدند. آن ها که جان تازه ای گرفته بودند در ادامه هم خوش درخشیدند و با 2 گل دیگر از آلبا نتیجه را 5 بر 2 کردند تا در نهایت به برد مقتدرانه ای دست یابند.

بیشتر بخوانید :
نتیجه بازی های فوتبال لالیگا اسپانیا هفته دوازدهم 16آذر 99
نتیجه بازی های هفته دهم لالیگا اسپانیا
نتیجه و خلاصه بازی های لالیگا اسپانیا یکشنبه ۲۷ مهر ۹۹

انتهای پیام/