نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال بایرن مونیخ- اینتراخت فرانکفورت+ فیلم


روز دوم از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال آلمان بوندس لیگا با دیدار تیم های بایرن مونیخ و اینتراخت فرانکفورت از سال 21:00 آغاز شد.
به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال بایرن مونیخ صدر نشین فوتبال آلمان در دومین هفته از شروع رقابت های بوندس لیگا بعد از تعطیلات کرونایی از ساعت 21:00 به مصاف تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت رفت.

باواریایی ها در این بازی با یک دیدار تهاجمی موفق شدند این دیدار را با حساب 5 بر 2 برابر فرانکفورت به یک پیروزی شیرین و پر گل دست پیدا کنند.جشنواره گل در مونیخ آلمان


گل اول بایرن: تیم فوتبال بایرن مونیخ در دقیقه 17 بای با پاس گل توماس مولر و ضربه تمام کننده لئون گورتزکا 1 بر صفر پیش افتاد.

گل دوم بایرن :مولر که در گل اول نقش سازنده را داشت روی پاس دیویس دومی گل بایرن را در دقیقه 41 به ثمر رساند.

گل سوم بایرن:رابرت لواندوفسکی گلزن تیم فوتبال بایرن روی پاس کیگزلی کومان بازیکن خلاق هلندی موفق شد گل سوم را در دقیقه 46 به ثمر برساند و بایرن را 3 بر صفر پیش بیاندازد.

گل اول فرانکفورت: در دقیقه 52 تیم میهامان موفق شد روی پاس روده به مارتین هینترگر به گل اول دست پیدا کند.

گل دوم فرانکفورت: باز هم روده موفق شد در نقش سازنده برای مارتین هینترگر ظاهر شود و فاصله را به حد اقل برساند.

گل چهارم بایرن :در دقیقه 61 اینبار دیویس موفق شد گل چهارم را وارد دروازه فرانکفورت کند.

گل پنجم بایرن:مارتین هیتنرگر که 2 گل برای فرانکفورت به ثمر رسانده بود اینبار روی یک اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا گل پنجم بایرن در دقیقه 74 رقم بخورد و در نهایت این دیدار با حساب 5 بر 2 به سود قرمز پوشان بایرن به پایان برسد.