یورو 2021/ سوئیس یک(۱) _ اسپانیا یک(۳)/ ماتادور ها به نیمه نهایی صعود کردند +‌ فیلم

رقابت های مرحله یک چهارم نهایی یورو 2021 با دیدار تیم های فوتبال سوئیس و اسپانیا آغاز شد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،تیم ملی فوتبال اسپانیا بعد از بازی جذاب و زیبا در مقابل کرواسی موفق شد به دور یک چهارم نهایی صعود کند و تیم فوتبال سوئیس هم در رقابت های مرحله قبل توانست در ضربات پنالتی تیم فرانسه را از پیش روی بردارد و این دو تیم امشب در مرحله یک چهارم نهایی از ساعت 20:30 دقیقه به مصاف هم رفتند.

تیم فوتبال اسپانیا در دقیقه ۸ بازی روی اشتباه دنیس زکریا در به ثمر رساندن گل به خودی موفق شد ۱ بر صفر پیش بیفتد اما پس از آن بازی در میانه میدان ادامه یافت و دو تیم در نیمه اول با همین‌نتیجه به رختکن رفتند .

در نیمه دوم بازی اسپانیا توپ و میدان را در اختیار گرفت و تیم یوئیس دل به صد حمله باخت تا در دقیقه ۶۸ به هدف خود رسید و با یک بغل پای مطمئن از سوی ژردان شقیری موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

رمو فریولر در دقیقه ۷۷توسط داور اخراج شد تا خطای این بازیکن تیم سوئیس را ۱۰ نفره کند اما ماتادور هادر ادامه از برتری عددی سودی نبردند و در نهایت بازی در ۹۰ دقیقه ۱ بر ۱ به پایان رسید .

دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رسبدند و اسپانیا نتوانست از پس تیم ۱۰ نفره سوئبس بر بیاید و در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشید.

تیم فوتبال اسپانیا در ضربات پنالتی ۳ بر ۱ پیروز شد ،

بیشتر بخوانید:
برنامه مرحله یک چهارم نهایی یورو 2021 +عکس
یورو ۲۰۲۱/انگلستان ۲-آلمان صفر /پایان تلخ ژرمن هاو یواخیم لودر یورو + فیلم
یورو2021/اسپانیا یک – لهستان یک/ماتادور ها میزبان بی خطر یورو 2021

انتهای پیام/