نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال فولاد ایران – الهلال عربستان

در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب فولاد ایران و الهلال عربستان به مصاف هم رفتند.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه،فولاد که با برتری یک بر صفر مقابل الفیصلی عربستان توانسته بود به جمع ۸ تیم برتر آسیا برسد، در حالی به مصاف الهلال رفت که استعفای جواد نکونام پس از بازی الفیصلی، نماینده ایران را در شرایطی سختی قرار داد تا این تیم پس از بازگشت نکونام به تهران، با انتخاب حمیدرضا رجبی به عنوان سرمربی موقت برابر آبی‌پوشان سعودی به میدان برود.

ترکیب فولاد ایران:

کریستوفر کنت، مهدی شیری، عارف آقاسی، امین حزباوی، سعید آقایی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، روبرتو تورس، احسان پهلوان، اشکان دژاگه و ساسان انصاری

سرمربی: حمیدرضا رجبی

ترکیب الهلال عربستان:

عبدالله المعیوف، علی البلیهی، جانگ هیون‌سو، حمد الیامی، ناصر الدوسری، سلمان الفرج، گوستاوو کوئلار، محمد کنو، سالم الدوسری، لوکاس ویتو و موسی مارگا

سرمربی: رامون دیاز

الهلال که با تمامی ستاره‌های نامدارش پس از نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان راهی دوحه شده بود، با پیروزی ۳ بر یک برابر الشباب الاهلی امارات به یک چهارم نهایی رسیده بود تا پس از قرعه‌کشی حریف فولاد در این مرحله شود.

دیدار با حملات الهلال شروع شد با این حال دفاع فشرده فولاد سبب شد تا برتری شاگردان دیاز منجر به خلق موقعیت خطرناک روی دروازه کریستوفر کنت نشود. پس از گذشت ۱۲ دقیقه فولاد که روی ضد حمله برنامه‌ریزی کرده بود، با یک بازی رو به جلو الهلال را تحت فشار سنگین گذاشت، به طوری که در دقیقه ۱۵و ۱۶ در عرض کمتر از یک دقیقه شوت‌های احسان پهلوان و روبرتو تورس را عبدالله المعیوف به زیبایی مهار کرد تا دروازه الهلال بسته بماند.

در پانزده دقیقه پایانی بازی آرام‌تر دنبال شد و تلاش دو تیم برای خلق موقعیت جدی به نتیجه نرسید تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم اگر چه توپ و میدان در اختیار تیم الهلال بود اما در بیشتر دقایق این تیم فولاد بود که فرصت گلزنی داشت اما از این موقعیت ها استفاده نکرد و در نهایت روی یک اشتباه از خط دفاعی موسی مارگا با یک بغل پا در دقیقه 86 موفق شد دروازه تیم فولاد را باز کند و نماینده کشورمان با همین نتیجه 1 بر صفر از دور رقابت ها کنار رفت.

انتهای پیام/