نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال فولاد – صنعت نفت

تیم های فوتبال فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال دربی خوزستان رابرگزار کردند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان که هفته اول لیگ برتر را با شکست پشت سر گذاشته بودند، از ساعت 21:30 امشب (چهارشنبه) در هفته دوم این مسابقات در ورزشگاه شهدای اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود نفت به پایان رسید. در این مسابقه طالب ریکانی (14) و حسین شنانی (50) برای نفت و محمد عباس‌زاده (85) برای فولاد موفق به گلزنی شدند.

ساسان انصاری و لوکاس کاندیدو از فولاد و عباس قاسم، رضا امانی‌نژاد، امیرمحمد پناهی و صادق صادقی از صنعت نفت از بیژن حیدری داور این بازی کارت زرد دریافت کردند. سینا شاه‌عباسی از فولاد نیز در دقیقه 45 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی گفته بود: «مقابل صنعت نفت استارت روش جدیدی از فوتبال بازی کردن را در زمین می‌بینید؛ روشی که شاید تیمی در سال‌های اخیر بازی نکرده است و برای اولین بار در باشگاه فولاد آزمایش خواهیم کرد». روش منصوریان اما جواب نداد و فولاد باخت تا هواداران این تیم که از سال گذشته نسبت به حضور منصوریان در فولاد گارد گرفته بودند در این بازی نیز علیه سرمربی تیم‌شان شعار بدهند.

این دومین دربی هفته دوم لیگ برتر بود که به سود تیم صنعت نفت آبادان به اتمام رسید. دقایقی پیش از این بازی نیز تیم سپاهان فاتح دربی اصفهان شده بود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

انتهای پیام/