نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان 0- 1 پرسپولیس

تیم های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس در چارچوب رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

مس رفسنجان
حامد لک، ایمان سلیمی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، حسن جعفری، مهدی ترکمان، مهرداد رضایی، سید مهدی حسینی، محمدمهدی محبی، فراز امامعلی و لوسیانو پریرا.
سرمربی: محمد ربیعی

پرسپولیس
علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری و مهدی عبدی
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

⏱ لحظات حساس

دقیقه 1: شوت ناگهانی مهاجم پرسپولیس با اختلاف کم از کنار تیرک عمودی دروازه مس رفسنجان رد شد.

دقیقه ۲۵: مهدی عبدی در موقعیت عالی و تک به تک صاحب توپ شد و رامتین سلیمان زاده روی مهاجم پرسپولیس خطا کرد. داور ابتدا خطای پشت محوطه را گرفت اما با مشورت با کمک خود نقطه پنالتی را نشان داد و سلیمان زاده نیز با کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

دقیقه ۳۰: مدافع گرجستانی و پنالتی‌زن اول سرخ‌ها پشت توپ ایستاد و بسیار مسلط توپ را به سمت چپ خودش زد و حامد لک نیز درحالی‌که فریب خورده بود خلاف جهت پرید تا دروازه مس باز شود.

دقیقه ۴۱: شیمبا دروازه بیرو را باز کرد اما کمک داور پیش از آن آفساید گرفته بود.

دقیقه 47: حامد لک که از محوطه جریمه خارج شده بود توپ را در اختیار گرفت و محمد عمری که قصد توپ‌ربایی داشت با خطا دروازه بان حریف را سرنگون کرد.

دقیقه 52:محمد عمری خط دفاع مس را به هم ریخت و با پاس رو به عقب توپ را بازیکنان هم تیمی رساند اما حامد لک با دو واکنش دیدنی مانع گلزنی پرسپولیسی‌ها شد.

دقیقه 57: سانتر مهدی ترکمان به فراز امامعلی و سپس به شمیبا رسید اما این بازیکن جاگیری خوبی نداشت و نتوانست به توپ ضربه بزند تا از جلوی دروازه پرسپولیس فرصتی مناسب را از دست بدهد.

دقیقه 58: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه مس به شکلی خطرناک و با فاصله اندک با دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 60: باز هم روی خلاقیت عمری خط دفاع مس به هم ریخت. در این صحنه توپ در نهایت به سروش رفیعی رسید اما ضربه این بازیکن توسط مدافعان از روی خط برگشت داده شد و در ادامه نیز راه جایی نبرد.

دقیقه 72: ضربه کم دقت سعید صادقی از پشت محوطه مس رفسنجان راهی اوت شد.

دقیقه 86: امید لطیفی با فرار از بین مدافعان پرسپولیس صاحب موقعیت شد و ضربه خطرناکی به توپ زد اما شوت او از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 1+90: فشار چند دقیقه ای مس روی دروازه پرسپولیس با ارسال سانتر و ضربه سر خطرناک محسن آذرباد همراه شد اما داور آفساید این بازیکن را اعلام کرد.