نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال مس کرمان2 – 3 استقلال

در چارچوب رقابت های لیگ برتر دو تیم فوتبال مس کرمان – استقلال به مصاف هم رفتند.

به گزارش گروه ورزشی لحظه،

پنج‌شنبه ۷ بهمن
مس کرمان – استقلال – ساعت ۱۷ – ورزشگاه باهنر کرمان
داوران: یاسر همرنگ – محمدرضا منصوری – حمید نادری – سید حسین حسینی

ترکیب مس کرمان 
آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی اصل، علی تهامی، محمد ستاری، معین عباسیان، احمد نصیری، جورج برایم کنده نوگیرا، علیرضا قادری، رنان کوک تونگیک، محمد قاسمی‌نژاد و محمد امین کاظمیان
سرمربی: فرزاد حسین‌خانی

ترکیب استقلال 
علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

لحظات حساس:

 دقیقه 10 :یک توپ مستقیم چسبیده به محوطه جریمه استقلال در حال فرود به زمین بود که خروج اشتباه علیرضا رضایی سبب شد توپ به بدن معین عباسیان بخورد و سپس جلوی پای او بیفتد تا با یک بغل پای آسان دروازه استقلال باز شود.

دقیقه ۱۹ :فرار تماشایی مهدی قائدی از تکل بلند مدافع مس او را در موقعیت خوبی در محوطه جریمه مس کرمان قرار داد و در حالیکه قصد داشت محمد محبی را در تیر دو صاحب موقعیت کند, اشتباه مدافع و گلر کرمانی‌ها باعث رقم خوردن گل تساوی در ورزشگاه باهنر کرمان شد.

دقیقه ۴۵: چرخش عباسیان و ضربه او به دروازه از داخل محوطه جریمه می‌رفت گل دوم مس را در شلوغی جلوی دروازه استقلال ثبت کند.

دقیقه ۱+۴۵: ارسال قایدی برای محبی و ضربه سر این بازیکن فرصت بسیار خوبی برای گل دوم استقلال ساخت که ضربه مهاجم بوشهری از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 61: ارسال مهدی قایدی با واکنش شهدادنژاد به کرنر رفت. روی همین کرنر استقلالی‌ها یک موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کردند تا همچنان تیم برتر میدان در نیمه دوم باشند.

استقلال که در نیمه دوم عملکرد بهتری از میزبان خود داشت٫ سرانجام در دقیقه ۷۰ روی کار انفرادی تماشایی رضاوند و پاسی که این هافبک برای سلمان جعفری مهیا کرد با گل رسید. سلمانی پس از کنترل توپ با پای چپ توپ را به زیر طاق دروازه مس زد.

ارسال بلند سیلوا برای قایدی با حرکت تکنیکی این بازیکن و شوت زیبایی که از زاویه نه چندان مناسب زد، گل سوم بازی را به نام استقلال ثبت کرد.

ارسال بلند سیلوا برای قایدی با حرکت تکنیکی این بازیکن و شوت زیبایی که از زاویه نه چندان مناسب زد، گل سوم بازی را به نام استقلال ثبت کرد.

مس کرمان (3-2): در دقیقه 7+90 ضربه ایستگاهی تماشایی عارف رستمی چسبیده به محوطه جریمه زده شد و با وجود دایو بلند رضایی گل دوم نارنجی پوشان کرمانی به ثمر رسید.

انتهای پیام/