نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال منچستر سیتی – آرسنال

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ در حساس ترین بازی از رقابت های لیگ برترفوتبال انگلیس تیم های رده اول و دوم جدول به مصاف هم رفتند.

تیم فوتبال منچستر سیتی در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس میزبان تیم فوتبال آرسنال صدرنشین رقابت ها بود.

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) پنج بازی برگزار شد که در آخرین و مهمترین آنها در دوئل مدعیان اصلی قهرمانی، تیم فوتبال منچسترسیتی در ورزشگاه امارات موفق شد رقیب اصلی‌اش آرسنال را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد. کوین دی‌بروینه در دقایق 7 و 54 و جان استونز در دقیقه 1+45 سیتی را با سه گل پیش انداختند. آرسنال در دقیقه 86 تنها یکی از گل‌های خورده را توسط راب هلدینگ پاسخ داد، اما این گل بی‌فایده بود و مانع از شکست تیم میکل آرتتا مقابل استاد سابقش پپ گواردیولا نشد. حسن ختام پیروزی مدافع عنوان قهرمانی هم در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده رقم خورد و برترین گلزن این تیم در فصل جاری، ارلینگ هالند گلزنی کرد تا او هم نامش را در فهرست گلزنان این دوئل سرنوشت‌ساز ثبت کرده باشد.

با این نتیجه اگرچه آرسنال همچنان با 75 امتیاز صدرنشین ماند، اما حالا منچسترسیتی رده دومی را در فاصله دو امتیازی خودش می‌بیند، آنهم در حالی که تیم منچستری دو بازی معوقه دارد که در صورت کسب پیروزی در آنها با اختلافی چهار امتیازی صدرنشین خواهد شد.

انتهای پیام/