نتیجه و خلاصه بازی دورتمند 4 – 0 شالکه + فیلم

بعد از تعطیلی نزدیک به دو ماه تمامی رقابت های فوتبال در سراسر دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا بوندس لیگا آلمان اولین دیدار خود را امروز رسما آغاز کرد که در این دیدار دو تیم دورتمند و شالکه از ساعت 18 به وقت تهران به مصاف هم رفتند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،

بازی با برتری دورتموند آغاز شد و در دقیقه هفت اولین موقعیت برای تورگان هازارد به وجود آورد، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه شالکه به بیرون رفت. دقایقی بعد و روی ارسال برانت از سمت راست، ارلینگ هالند در محوطه جریمه شالکه صاحب موقعیت شد، اما ضربه او نیز راهی به دروازه حریف نیافت.

در دقیقه 27 و روی دفع توپ نه چندان خوب آکانجی، کالیگیوری در پشت محوطه دورتموند می توانست دروازه این را باز کند، اما ضربه او با مهار زیبای بورکا همراه شد.

اما در دقیقه 29 دورتموند به گل اول دست یافت. ارسال دقیق تورگان هازارد از سمت راست با ضربه تماشایی ارلینگ هالند در دهانه دروازه همراه شد و دروازه شالکه باز شد.

در دقیقه 41 داهود در گوشه محوطه شالکه صاحب موقعیت شده و می توانست دروازه حریف را باز کند، اما حضور به موقع سانه باعث دفع توپ شده و دروازه شالکه نجات پیدا کرد.

اما در ثانیه های پایانی نیمه اول دورتموند به گل دوم دست یافت. روی دفع توپ ضعیف شوبرت، برانت موفق شد رافائل گوئررو را در گوشه سمت چپ محوطه شالکه صاحب موقعیت کند و او نیز با ضربه ای زمینی گل دوم را به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری 0-2 دورتموند به اتمام برسد.

شالکه از همان ابتدای نیمه دوم در صدد جبران برآمد و می توانست در دقیقه 47 اختلاف را کم کند، اما ضربه سردار به مرکز دروازه نواخته شد و بورکی توپ را مهار کرد.

اما دو دقیقه باز هم دورتموند به گل رسید. باز هم روی پاس برانت، این بار نیز هازارد با یک ضربه محکم از پشت محوطه موفق به گلزنی شد تا دورتموند با سه گل از شالکه پیش افتد.

در دقیقه 56 بورگ اشتالر از پشت محوطه دورتموند اقدام به ضربه زدن کرد، اما این بار نیز بورکی به خوبی عکس العمل نشان داده و دروازه اش بسته ماند.

اما در دقیقه 64 دورتموند باز هم به گل رسید. روی یک دوی تماشایی و با پاس هالند، گوئررو با دروازه شالکه تک به تک شده و با یک ضربه فنی زننده گل چهارم تیمش لقب گرفت.

در دقیقه 74 و روی ارسال کنی، سانه می توانست با ضربه سر دروازه دورتموند را باز کند، اما ضربه او راهی به دروازه نیافت. در ادامه جریان بازی آرام دنبال شد و در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا دورتموند با برتری پرگل 0-4 شالکه را مغلوب کند.