نتیجه و خلاصه بازی نیمه اول تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛  تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌و‌ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18:15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با تک گل اوستون ارونوف به سود پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب نساجی : لوان پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام‌دلیری، امیرمحمد هوشمند، محمدرضا حسینی و محمدرضا عباسی

ترکیب پرسپولیس : علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر

داور : موعود بنیادی‌فر

دقیقه 6 : اولین موقعیت پرسپولیس با شوت اوستون ارونوف از پشت محوطه جریمه، روی عکس‌العمل ضعیف دروازه‌بان نساجی وارد دروازه تیم قائمشهری شد تا شاگردان اوسمار خیلی زود از حریف خود پیش بیفتند.

دقیقه 11: سروش رفیعی اولین کارت زرد بازی را از بنیادی‌فر دریافت کرد.

دقیقه 14: عیسی آل‌کثیر با یک فرار پشت مدافعان نساجی و یک پاس دقیق اوستون ارونوف را در موقعیت بسیار خوب گلزنی قرار داد، اما ضربه این بازیکن به شکلی عجیب از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 18: سام دلیری از تیم نساجی هم با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 27: ضربه آزاد ترابی به شکلی خطرناک به تور کناری دروازه لوان پولی برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 37: کار ترکیبی خوب پرسپولیسی‌ها با پاس در عمق ترابی به مسعود ریگی رسید که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان نساجی به خوبی برگشت داد.

دقیقه 45: لوان پولی با یک واکنش خوب و با پای خود شوت عیسی‌ آل‌کثیر از داخل محوطه جریمه را راهی کرنر کرد.

انتهای پیام/