نتیجه و خلاصه بازی های سری آ یکشنبه 8 تیر ماه 99

امروز در ادامه رقابت های فوتبال هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایتالیا سری آ 3 بازی به صورت همزمان در ایتالیا برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، رقبابت های هفته بیست و هستم لیگ برتر فوتبال ایتالیا سری آ امشب با 4 دیدار همزمان برگزار شد.

سمپدوریا 1 بولونیا 2

تیم فوتبال بولونیا در این بازی و در نیمه دوم توانست روی گلهای مودوبارو در دقیقه 70 و اورسولینی در دقیقه 75 دو گل به ثمر رساند و تک گل تیم بولونیا را بونازولی در دقیقه 88 وارد دروازه بولونیا کرد و این دیدار با حساب 2 بر 1 به سود بولونیا پایان یافت .

ساسولو 2 هلاس ورنا 3

تیم فوتبال هلاس ورونا در خانه حرف موفق شد با 3 گل بازی را به سود خود به پایان ببرد گلهای این تیم را دارکولازویچ در دقیقه 51 استپینسکی 57 و پسینا 68 به ثمر رساندند و برای تیم میزبان یعنی ساسولو ژرمی بوگا در دقیقه 53 و 77 گلزنی کرد و در نهیات این بازی به سود هلاس ورونا پایان یافت.

اودینزه 2 آتالانتا 3

تیم فوتبال آتالانتا موفق شد در خانه اودینزه به یک پیروز یبا ارزش دست پیدا کند. گلهای تیم آتالانتا را در این بازی دوان زاپاتا در دقیقه 9 بازی و لوئیس موریل در دقایق 71 و 79 به ثمر رساندند و برای تیم میزبان کوین لازانیا در دقایق 31 و 87 گلزنی کرد.

این دیدار به سود تیم آتالانتا به پاایان رسید و اودینزه یک شکست خانگی را تجربه کرد.

ناپولی 3 اسپال 1

تیم فوتبال ناپولی قهرمان جام حذفی ایتالیا در رقابت های لیگ برتر فوتبال این کشور امشب در خانه موفق شد تیم فوتبال اسپال را با 3 گل شکست دهد .

گل های تیم میزبان را متنز ، کایخون و امین یونس در دقایق 4 ، 36ذ و 78 به ثمر رساندند و تک گل اسپال را پاتانیا رد دقیقه 30 وارد دروازه میزبان کرد.

انتهای پیام /