نتیجه و خلاصه بازی های هفته سی ام لیگ آزادگان

از سری مسابقات هفته سی ام لیگ آزادگان فوتبال امشب، شنبه ۲۸ تیرماه ۹۹ ، هشت بازی برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در اولین بازی امشب از ساعت ۱۹ ، تیم فوتبال مس رفسنجان میزبان تیم فوتبال گل ریحان البرز بود که با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد. گل های تیم فوتبال مس رفسنجان را حمید گلزاری ۲۰، محسن طرحانی ۲۸ و فرشید پاداش ۵۷ به ثمر رساندند و برای تیم فوتبال گل ریحان البرز ، محمدامین درویشی ۸۰ ، علی محمدی ۸۶(پنالتی) گلزنی کردند.

در دیگر بازی امشب از ساعت ۱۹:۲۰ تیم های فوتبال قشقایی شیراز و رایکا بابل به مصاف هم رفتند که رایکا بابل با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.گل های رایکا بابل را مهرداد حیدری ۱۲ و سعید حیدری ۴۵ و گل قشقایی را حسین حیدری ۷۳ به ثمر رساندند.

تیم فوتبال شهرداری تبریز نیز از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان هوادار بود که با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد. گل شهرداری تبریز را احد پورپناه ۱۶ و برای هوادار،
امیرحسین صالحی ۶ و ۹۰ و حمید کاظمی ۲۷ گلزنی کردند.

تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و آرمان گهر از ساعت ۱۹:۴۰ به مصاف هم رفتند که آرمان گهر با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. برای آلومینیوم اراک میثم مجیدی ۶۰ ( پنالتی ) و برای آرمان گهر ، حسن شوشتری ۲۰ و امین اسدی ۸۳ گلزنی کردند.

تیم فوتبال نیروی زمینی نیز از ساعت ۱۹:۴۰ میزبان تیم فوتبال ملوان بود که با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. گل های نیروی زمینی را عارف رستمی ۳ و ۷۹ به ثمر رساند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت از ساعت ۱۹:۵۰ با مصاف تیم فوتبال داماش گیلان رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. تک گل این بازی را میلاد احمدی ۶۵ برای سپیدرود به ثمر رساند.

نبرد تیم های نود ارومیه و خوشه طلایی ساوه نیز که از ساعت ۲۰:۱۰ شرع شدگلی در بر نداشت و دو تیم به تقسیم امتیاز ها رضایت دادند.

در آخرین بازی امشب لیگ آزادگان، استقلال خوزستان میزبان مس کرمان بود که با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. گل مسی ها را یاسر فیضی در دقیقه ۳۲ به ثمر رساند.

انتهای پیام/