نتیجه و خلاصه بازی های هفته سی و یکم لیگ آزادگان

از سری مسابقات هفته سی و یکم لیگ آزادگان فوتبال امشب، شنبه ۴ مردادماه ۹۹ ، هشت بازی برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در اولین بازی امشب از ساعت ۱۹ ، تیم فوتبال مس کرمان میزبان تیم فوتبال سپیدرود رشت بود که با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. گل تیم فوتبال مس کرمان را میثم تهیدست به ثمر رساند.

در دیگر بازی همزمان نیز تیم های فوتبال آرمان گهر و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ی ۲ بر صفر سود آرمان گهر به پایان رسید. گل های آرمان گهر را مرتضی حسین زاده ۹۰ و علی عباسی ۹۲ به ثمر رساندند.

پیکار تیم های فجر سپاسی و نود ارومیه نیز که از ساعت ۱۹:۱۵ شروع شد با نتیجه ی یک بر صفر به سود تیم فوتبال نود ارومیه به پایان رسید. برای نود ارومیه ، علیرضا قاسمی ۱۲ گلزنی کرد.

رایکا بابل نیز از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان آلومینیوم اراک بود که با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد.در دین دیدار برای تیم فوتبال رایکا بابل ، مهرداد حیدری ۴۵ گلزنی کرد و گل های تیم فوتبال آلومینیوم اراک را میثم مجیدی ۲۵(پنالتی) و نیما درودی ۴۷ به ثمر رساندند.

نتایج سه دیدار همزمان نیز که از ساعت ۱۹:۴۰ پیگری شد به شرح زیر می باشد:

هوادار ۳ – ۲ قشقایی شیراز
گل های هوادار:سجاد دانای باغکی ۲ – حمید کاظمی ۲۰ – علی هزامی ۶۹
گل های قشقایی شیراز: مسعود اسدی ۶۷ – محمد جواد عباسی ۹۲

گل ریحان البرز ۱ – ۱ بادران تهران
گل گل ریحان البرز: شاهین مجیدی ۷۰ (پنالتی)
گل های بادران تهران: ایمان غلامی ۸۱

خوشه طلایی ساوه ۳ – ۱ مس رفسنجان
گل های خوشه طلایی ساوه: رضا معقولی ۶۲ – محمد سرافراز ۸۲ – رضا معقولی ۹۵
گل های مس رفسنجان: ؟؟؟؟

در دو دیدار آخر امروز لیگ آزادگان، تیم های فوتبال ملوان و شهرداری تبریز و داماش گیلان 2-1 نیروی زمینی به مصاف هم رفتند. ملوان با نتیجه پر گل ۷ بر صفر شهرداری تبریز را در هم شکست و داماش گیلان نیز با نتیجه ۲ بر یک از سد نیروی زمینی گذشت.برای تیم فوتبال ملوان ، محمدعلی اکبرخواه ۹ و ۵۵ ، مهدی هاشمی نژاد ۴۴ ، پرهام صیاد برهانی ۴۵ ، مجتبی رمضانی ۵۸ ، محمد حسین پور ۸۸ و سعید حلافی ۹۴ گلزنی کردند.گل های داماش گیلان را محمد غلامی ۲۱ و میعاد یزدانی ۶۲ و گل نیروی زمینی را بهرام احمدی ۴۰ به ثمر رساندند.