نتیجه و خلاصه بازی والیبال تیم ایران مقابل بلغارستان

تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌های 2023 مقابل بلغارستان قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛

نتیجه بازی والیبال تیم ملی ایران در برابر بلغارستان

تیم ملی والیبال بلغارستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ تیم ملی والیبال ایران را شکست بدهد.

تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ با ترکیب مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، سیدمحمد موسوی، جواد کریمی، علی حاجی پور و محمدرضا موذن برابر بلغارستان به میدان رفت.

مردان والیبال ایران با لباس سفید مقابل بلغارستان قرار می‌گیرند و لیبروها نیز پیراهن سرمه‌ای بر تن کرده بودند.

 

ست اول؛ ایران ۲۵-۲۱ بلغارستان 

این بازی با شروع خوب تیم ملی والیبال ایران همراه بود. ملی پوشان در ست اول با  سرویس‌های خوب و البته دفاع‌های روی تور باز هم سید محمد موسوی در متن آنها قرار داشت کار را برای حریف خود دشوار کردند و در نهایت بازی با نتیجه ۲۵-۲۱ به سود ایران به پایان رسید.


ست دوم؛ ایران ۲۱ – ۲۵ بلغارستان

در ست دوم بازی ورق به شکل کامل برگشت و این بلغارستان بود که نمایش به مراتب بهتری را از خود ارائه داد. در این ست مسابقه تیم ملی والیبال ایران نتوانست بازیکنان حریف را دفاع کند و در بخش دریافت نیز عملکرد خوبی نداشت تا بازی با نتیجه ۲۵-۲۱ به سود بلغارها تمام شود.


ست سوم؛ ایران ۲۵-۲۲ بلغارستان 

در ست سوم مسابقه باز هم این بلغارستان بود که شروع بهتری داشت و حتی چند امتیاز نیز از ایران پیش افتاد اما هرچه جلو رفت تیم ملی به بازی برگشت و در انتهای ست نیز به طور کامل کنترل کار را از آن خود کرد تا نتیجه ۲۵-۲۲ و در مجموع ۲-۱ به سود ایران شود.

ست چهارم؛ ایران ۲۲-۲۵ بلغارستان 

از همان ابتدای ست چهارم این بلغارستان بود که برتری خود را نسبت به تیم ملی ایران دیکته کرد. البته ملی‌پوشان در بخشی از بازی به حریف خود رسیدند اما دوباره بلغارها فاصله را زیاد کردند و در نهایت با استفاده از عملکرد فوق العاده ضعیف ایران با نتیجه ۲۵-۲۲ به برتری رسیدند تا کار به ست پنجم کشیده شود.

ست پنجم؛ ایران ۱۱-۱۵ بلغارستان 

از ابتدای ست پنجم دو تیم کار را بسیار نزدیک آغاز کردند اما هرچه بازی جلو رفت اشتباهات بازیکنان ایران بیشتر شد و در عوض بلغارها عملکرد به مراتب بهتری را از خود به نمایش گذاشتند تا در پایان بازی با نتیجه ۱۵-۱۱ و در مجموع ۳-۲ به سود بلغارستان تمام شود.

انتهای پیام/