نتیجه و خلاصه بازی گل‌گهر 0- 2پرسپولیس

در چارچوب دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر، تیم های فوتبال گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس در استادیوم اختصاصی باشگاه گل‌گهر سیرجان به مصاف هم رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،

ترکیب گل‌گهر سیرجان
محسن فروزان، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، شایان مصلح، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، علی‌اصغر عاشوری، رضا شکاری، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی.
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب پرسپولیس
علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سعید صادقی، مهدی ترابی، وحید امیری و محمد عمری.
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

لحظات حساس:
دقیقه 8: ضربه سر کی‌روش استنلی به محوطه جریمه پرسپولیس آمد که قبل از رسیدن توپ به مرتضی تبریزی، علی نعمتی روی او مرتکب خطا شد تا سلطانی داور مسابقه پس از اعلام کمک اول خود نقطه پنالتی را نشان بدهد.

دقیقه 9: امین پورعلی فرصت عالی به دست آمده برای گل‌گهر از روی نقطه پنالتی را هدر داد و شوت او را بیرانوند با شیرجه زیبا به سمت چپ دفع کرد و توپ هم پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه پرسپولیس دور شد.

دقیقه ۱۸: ارسال خوب ترابی از روی ضربه ایستگاهی توسط آرمین سهرابیان دفع شد.

دقیقه ۲۱: فرصت عالی برای پرسپولیس از روی نقطه کرنر که ضربه سر گولسیانی با مهار فروزان از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: شایان مصلح در محوطه جریمه پرسپولیس با اسماعیلی‌فر برخورد کرد و داور این بار نه تنها پنالتی نگرفت بلکه مدافع گل‌گهر را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۴۳: ارسال خطرناک ترابی به امیری رسید و با دخالت مدافع گل‌گهر توپ راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۰: عمری، بازیکن جوان سرخ‌ها روی پاس مهدی ترابی توپ را از روی خط محوطه جریمه به سمت دروازه گل‌گهر شوت زد و تور دروازه محسن فروزان را به لرزه در آورد تا اینگونه جواب اعتماد گل‌محمدی را بدهد.

دقیقه ۶۹: ارسال خطرناک ترابی توسط مدافعین گل گهر به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۷۹: پرسپولیس توسط حنانوف صاحب ضربه کرنر شد و ترابی پشت توپ ایستاد. سانتر تند و تیز مهدی ترابی توسط اریک بایناما برگشت داده شد و سینا اسدبیگی با یک شوت محکم و سر ضرب از پشت محوطه به زیبایی هرچه تمام‌تر دروازه گل‌گهر را باز کرد.

دقیقه ۹۰: ضربه ایستگاهی سهرابیان به دیوار دفاعی خورد و در یک رفت و برگشت توپ به امین قاسمی نژاد رسید و ضربه او هم بی ثمر به بیرون رفت.

 

دقیقه ۱+۹۰: حرکت خوب تیکدری با شوت محکم ا همراه شد اما بیرانوند با یک سوپرواکنش توپ را راهی کرنر کرد.

 

دقیقه ۵+۹۰: شوت امین قاسمی نژاد با فاصله اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.