نتیجه و خلاصه بازی های لیگ برتر فوتبال پرتغال

لیگ برتر فوتبال پرتغال امشب با 4دیدار پیگیری شد و در مهمترین دیدار تیم فوتبال پورتو در کمال تعجب شکست خورد .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، درادامه رقابت های پریمیر لیگ پرتغال امشب 4 دیدار برگزار شد و در مهمترین دیدار تیم فوتبال پورتو پرتغال با حساب دو بر یک از حریف خود شکست خورد .

فامالیسائو 2 پورتو 1

دیدار تیم های فامالیسائو و پورتو اولین بازی از 4 دیدار برگزار شده در روز دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال پرتغال بود که در نهایت تیم میزبان با گلهای مارتینز در دقیقه 48 و پوته در دقیقه 78 مقابل تک گل پورتو توسط کورونا به پیروزی رسید.

ماریتیمو 1 ستوبال 1

تیم فوتبالماریتیمو در غیاب امیر عابد زاده در یک بازی خانگی با حساب 1 بر 12 برابر ویتوریا ستوبال متوقف شد . در این دیدار پینهو در دقیقه 11 تک گل ماریتیمو را به ثمر رساند و گوندس در دقیقه 83 موفق شد گل تساوی را برای ویتوریا ستوبال به ثمر برساند . بازی دو تیم با حساب 1 بر 1 پایان یافت .

بنفیکا صفر توندلا صفر

تیم فوتبال بنفیکا لیسبون هم در یک بازی خانگی به مصاف تیم فوتبال توندلا رفت و در نیمه اول این بازی با حساب صفر بر صفر به پایان رسید .

این دیدار بدون گل به پایان رسید.

ویتوریا گیمارش 2 اسپورتینگ 2

تیم های فوتبال ویترویا گیمارش و اسپورتینگ به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند .اسپورار برای اسپورتینگ دو بار موفق به گلزنی شد و تکسیرا و ادواردز هم گلهای ویتوریا گیمارش را به ثمر رساندند.

انتهای پیام/