Home فوتبال نریمان‌ جهان: مقابل استقلالی که این همه خرج کرده عالی بودیم

نریمان‌ جهان: مقابل استقلالی که این همه خرج کرده عالی بودیم

سامان نریمان جهان پس از تساوی نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال اظهار داشت: بچه‌ها خوب بازی کردند و همه عالی بودند. سه چهار موقعیت گل صددرصد داشتیم که نزدیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سامان نریمان جهان پس از تساوی نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال اظهار داشت: بچه‌ها خوب بازی کردند و همه عالی بودند. سه چهار موقعیت گل صددرصد داشتیم که نزدیم.

وی افزود: هفته قبل بعد از باخت به پیکان هم گفتم این تیم همه را اذیت می‌کند. به پیکان روی اتفاق باختیم و سه چهار بار به تیرک زدیم اما به گل نرسیدیم. خدا را شکر این تیم به این خوبی بازی می‌کند و هفته به هفته بهتر می‌شود. مقابل استقلالی که این همه خرج کرده و این همه بازیکن دارد بچه‌ها عالی کار کردند. یک تیم خیلی خوب هستیم که موقعیت‌ساز است و روی زمین کار می‌کند. خوشحالم امسال در تیمی هستم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه آیا این تیم امسال می‌تواند رتبه تک رقمی به دست بیاورد، عنوان کرد: اگر بازیکنان، کادر فنی و باشگاه از هر لحاظ چه مالی و چه انگیزشی حمایت شوند امسال با این تیمی که جمع کرده‌اند شدنی است. نمی‌ توانیم قول بدهیم اما صددرصد تلاش می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/