نساجی آسیایی دو بازیکن جدید خرید

مدافعان فصل گذشته آلومینیوم اراک با باشگاه نساجی مازندران قرارداد امضاء کردند.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  باشگاه نساجی مازندران که پس از عقد قرارداد با سید مهدی رحمتی به‌عنوان سرمربی خیلی زود کارش را در نقل و انتقالات شروع کرد و وارد مذاکره با بازیکنان مدنظرش شد، دیروز با دو بازیکن جدید قرارداد بست و مدافعان فصل گذشته آلومینیوم اراک را با قراردادهایی دو ساله به خدمت گرفت.

امیرمحمد هوشمند که طی سه فصل اخیر لیگ برتر برای آلومینیوم اراک به میدان رفته و نمایش خوبی در خط دفاعی این تیم داشت، به‌عنوان یکی از اولین خریدهای نساجی مازندران معرفی شد و با نظر سید مهدی رحمتی به این تیم پیوست.

این مدافع که در فصل گذشته لیگ برتر ۲۵ بازی انجام داد و پیش از آن هم در دو سال ابتدایی حضور آلومینیوم در سطح اول فوتبال ایران یکی از مهره‌های ثابت ایرالکو بود، حالا دوباره شاگرد سید مهدی رحمتی در نساجی مازندران شد.

وحید محمدزاده، دیگر مدافع میانی آلومینیوم اراک نیز پس از دو فصل حضور در این تیم و اتمام قراردادش تصمیم به جدایی گرفت و به نساجی مازندران پیوست.

نساجی مازندران سال گذشته دومین تیم لیگ برتر بود که بیشترین گل خورده را داشت و رحمتی برای ترمیم عقب زمین تیمش اقدام به جذب هوشمند و محمدزاده کرده تا این دو مهره دفاعی سابق او در آلومینیوم، شرایط بهتری به خط دفاعی نساجی بدهند.

انتهای پیام/