نساجی به دنبال جذب قطعی عبدی و تراکتور قرضی

در حالی که پرسپولیسی ها برای جذب مهاجم بی تابی می کنند، یحیی گل محمدی با جدایی مهدی عبدی هم موافقت کرده است.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ پرسپولیس مهاجم ندارد و این موضوعی است که هواداران این تیم را نگران کرده است. از سوی دیگر یحیی گل محمدی نیز بارها به این موضوع اشاره کرده و تاکید داشته باید یک مهاجم خوب خارجی جذب شود.

در این میان اما طعنه آمیز اینجاست در بحبوحه بی مهاجمی، سرمربی سرخ ها در دو بازی قبلی حتی یک دقیقه هم به مهدی عبدی بازی نداده و هم در بازی اول مقابل آلومینیوم و هم در بازی دوم مقابل تراکتور 10 – 20 دقیقه آخر با سیستم 0-6-4 و بدون مهاجم تخصصی بازی کرده است.

تصمیمی که نشان می دهد او اگر به بازیکن جوانی چون میلاد سورگی هم میدان دهد، راضی به استفاده از مهدی عبدی نیست. در چنین شرایطی عبدی زننده گل نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز با شنیدن پیغام گل محمدی به دنبال جدایی از جمع سرخ ها است.

حالا تراکتور و نساجی مشتری های جدی این مهاجم مازندرانی هستند. تراکتوری ها البته عبدی را به شکل قرضی می خواهند و نساجی ها تاکید به انتقال قطعی او دارند.

به نظر می رسد امروز بعد از ظهر وضعیت مهدی عبدی مشخص می شود و باید دید درنهایت عبدی در پرسپولیس می ماند یا با جدایی از جمع سرخ ها راهی یکی از تیم های سرخ پوش نساجی و تراکتور خواهد شد.

انتهای پیام/