نساجی مقابل الهلال چقدر شانس پیروزی دارد؟

سرمربی پیشین نساجی به تحلیل شرایط این تیم برای بازی با الهلال عربستان پرداخت.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛  اسماعیل اسماعیلی ، در مورد آخرین وضعیت تیم نساجی در آستانه بازی با الهلال اظهار داشت: نساجی پس از تغییراتی که در کادر فنی و بازیکنانش داشت، در ابتدای فصل مقداری به مشکل خورد. نفرات زیادی وارد تیم شدند که باید آرام آرام شرایط خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیدا می‌کرد. خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر این اتفاق در بازی با صنعت نفت و بمبئی سیتی رخ داد و هر دو تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با نتیجه و کیفیت بازی خوبی شکست داد.

وی افزود: انگیزه، همیت و رفاقت بازیکنان نساجی برای لیگ قهرمانان آسیا به شکلی است که مقابل بمبئی سیتی پس از 20-15  دقیقه، بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دست گرفتند و با کسب یک نتیجه خوب، تاریخ‌سازی کردند. با این وجود شرایط بازی با الهلال بسیار متفاوت است، هر چند این تیم در بازی اول خود به مشکل خورد و در  دقیقه 100 توانست دیدار خانگی با نوبهار ازبکستان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به تساوی برساند، اما تیم بسیار خوبی است که به عنوان پرافتخارترین تیم آسیایی می‌تواند حتی در زمین حریف کارهای غیرقابل باوری انجام بدهد. نساجی هم با توجه به روحیه بالایی که از برد اولش کسب کرده، حریف دست و پا بسته‌ای برای تیم عربستانی نخواهد بود.

سرمربی پیشین نساجی خاطرنشان کرد: هرچند کیفیت زمین ورزشگاه آزادی مناسب نیست و هر 2 تیم به مشکل می خورند، اما امیدوارم بچه‌های نساجی روز خوبی داشته باشند و بتوانند مقابل این حریف فوق‌العاده قدرتمند، نتیجه آبرومندانه‌ای به دست آورند. البته نباید زیاد دنبال پیروزی باشند زیرا کسب یک امتیاز هم برای این تیم خوب است. باید مانند بازی با بمبئی از فرصت‌هایی که به دست می‌آورند، به بهترین شکل استفاده کنند تا با ثبت یک نتیجه خوب برای بازی‌های بعدی شرایط بهتری به دست آورند.

اسماعیلی در خصوص اینکه الهلال با وجود در اختیار داشتن ستارگان زیاد در بازی اول خود مقابل نوبهار به سختی توانست یک امتیاز بگیرد و آیا نساجی هم می‌تواند با الگو قرار دادن آن مسابقه، تیم عربستانی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با حمایت تماشاگران خودش اذیت کند، پاسخ داد: اگر بچه‌ها با تفکر حرفه‌ای‌تری جلو بروند، می‌توانند صعود از مرحله گروهی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باور کنند. این باور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم تماشاگران نساجی به تیم خواهند داد. اطمینان دارم بازیکنان ما وقتی شور و حال طرفداران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مقابل الهلال ببینند، قوت قلب زیادی می‌گیرند که هم این مسابقه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خوبی تمام کرده و هم برای دیدار بعدی با نوبهار آماده شوند. حُسن کار این است که نساجی در دور برگشت، 2 بازی خانگی پیش رو دارد و کارش خیلی راحت‌تر خواهد شد. به نظر می‌رسد بازیکنان نساجی به خودباوری رسیده‌اند و همین می‌تواند تبدیل به عاملی برای صعودش شود. البته باید بازی با بمبئی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فراموش کرد. آن برد در تاریخ ثبت شد. امیدوارم شرایط در بازی‌های آینده نیز به شکلی رقم بخورد که نتایج خوب نساجی در تاریخ ثبت شود.

وی در پاسخ به این سؤال که حضور ستارگانی مثل نیمار، الکساندر میتروویچ، کالیدو کولیبالی، سرگئی میلینکوویچ، ساوویچ و یاسین بونو، تا چه اندازه سبب بالا رفتن انگیزه بازیکنان نساجی خواهد شد،‌ اظهار داشت: واقعیت این است شرایط این مسابقه هم مانند دیدار پرسپولیس و النصر است. فکر نمی‌کنم رونالدو در آن مسابقه 5 بار هم لمس توپ کرده باشد. هرچند ستارگان الهلال بازیکنان حرفه‌ای هستند و قدرت فنی این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌توان انکار کرد، اما اگر نساجی به اسم بازیکنان حریفش توجه نکند، می‌تواند جلوی الهلال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته و با استفاده از تماشاگرانی که می‌توانند تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به جلو هدایت کنند، ضربه نهایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بزند.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌