نشست خبری قلعه‌نویی بازی بد تیم ملی را تکمیل کرد/ گواردیولا چه گفت؟!

به گزارش شبکه ورزشی لحظه، پپ گواردیولا بعد از شکست یک بر صفر منچستر ستی مقابل استون ویلا در هفته پانزدهم فصل جاری لیگ جزیره گفت: ما تلاش کردیم سبک خود را به آن‌ها دیکته کنیم اما موفق نبودیم. گاهی اوقات خوب بازی می کنیم، گاهی اوقات بد و حالا در وضعیت خوبی نیستیم.

اظهارات فوق از گواردیولا که این روزها برای قلعه‌نویی و دستیاران متعددش الگو شده، نشان می‌دهد که بعد از یک نمایش ضعیف باید چطور صحبت کرد.

 

نمایش ضعیف تیم ملی در بازی شب گذشته مقابل هنگ‌کنگ باوجود پیروزی یک بر صفر و قطعی شدن صعود، جای بررسی فنی زیادی دارد و می‌تواند نشأت گرفته از چند عامل باشد؛ از تغییرات زیاد در ترکیب گرفته تا عدم تمرکز و آمادگی بازیکنان برای این بازی؛ و یا حتی انگیزه تیم هنگ‌کنگ و … همگی می‌تواند دلایل قابل قبولی برای این نوع بازی باشد.

 

اما آنچه در کل بازی شب گذشته بسیار عجیب و دور از انتظار بود، اظهارات امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بود؛ جایی که جناب سرمربی از به بلوغ رسیدن تاکتیک تیم ملی صحبت به میان آورد. وقتی در خطوط دفاع، هافبک و حمله ناهماهنگی موج می‌زد، وقتی در اکثر اوقات بازی پاس‌های‌مان با ارفاق به 6 می‌رسید، وقتی اشتباهات فردی موج می‌زد و مقابل دروازه هنگ‌کنگ توپ‌هایمان راه دروازه را گُم کرده بود، آیا می‌شود از بلوغ تاکتیکی صحبت کرد؟!

 

قلعه‌نویی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت شاید بازیکنان تحت تأثیر شکست ژاپن مقابل عراق قرار گرفته‌اند؛ سوال‌مان از جناب سرمربی این است که اگر ما از نتیجه بازی ژاپن تحت تأثیر قرار گرفتیم و تا این حد اُفت کیفیت داشته‌ایم، اگر مقابل ژاپن قرار بگیریم چه اتفاقی می‌افتد؟! آقای قلعه‌نویی! ای کاش با یک عذرخواهی خوشحال‌مان می‌کردید.

انتهای پیام/