نشست رئیس فدراسیون هندبال با اعضای تیم ملی/ پاکدل: درهای تیم ملی همیشه باز است


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نخستین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان جهت حضور در مسابقات انتخابی المپیک 2020 از امروز شنبه 28 اردیبهشت ماه در تهران آغاز شده است که علیرضا پاکدل با حضور در جمع بازیکنان و کادر فنی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

علیرضا پاکدل ضمن خوش آمد و خیر مقدم به اعضا تیم ملی گفت: شما عصاره‌های هندبال کشور هستید که در اینجا حضور دارید تا تلاش کنید در مسابقات پیش رو بهترین نتیجه را کسب کنید. در خصوص مسابقات انتخابی المپیک علی رغم صحبت‌ها و شیطنت‌ها و نقل قول‌هایی که از بنده عنوان شد، اما در این مسابقات ما ناامید نیستیم و باید تلاش کنیم چرا که یک روزی تیم بحرین در 4 تیم برتر آسیا هم قرار نمی‌گرفت، اما در بازی‌های آسیایی جاکارتا در وقت اضافه دوم بازی را به قطر واگذار کرد، بنابراین اگر بخواهیم و تلاش کنیم این پتانسیل در شما هست که بتوانیم به آن نقطه برسیم.

رئیس فدراسیون درخصوص ترکیب تیم ملی افزود: تعدادی بازیکن جوان که اغلب در تیم ملی نوجوانان و جوانان حضور دارند در کنار با تجربه‌ها به تیم اضافه شدند که از این عزیزان می‌خواهم از این فرصت استفاده کنند. حبیبی تلاش کردند که تمام نخبه‌ها و افرادی که امسال در لیگ خوش درخشیدند در لیست تیم ملی دعوت کنند گرچه ممکن است در انتخاب بازیکنان یک یا چند مورد هم کم و زیاد شده باشد، اما درب تیم ملی همیشه باز است، شاید بازیکنی فعلاً نباشد یا در اردو خط بخورد، اما می‌تواند در بازی‌های لیگ با درخشش خود دوباره به تیم ملی باز گردد. به هرحال راهی را کنار هم شروع کرده‌ایم و علاوه بر مسائل فنی، مسائل اخلاقی برای ما بسیار مهمتر است. حبیبی تجربه زیادی در تیم ملی داشته و یکی از بهترین مربیان حال حاضر کشور است.

وی در پایان ادامه داد: مجموعه فدراسیون در خدمت تیم ملی خواهد بود و در حد بضاعت و توان بهترین تدارک لازم را برای تیم درنظر می‌گیریم تا انشالله بتوانیم در فرصت کم باقی مانده به مرز آمادگی که تیم نیاز دارد برسیم و راهی مسابقات انتخابی المپیک شویم. 

منبع: فارس