نصرالله عبداللهی: عبدیان و نامداری عتیقه هستند

سوالم از وزارت ورزش و جوانان این است در این وضعیت بغرنج مادی چرا باعث می شوند افرادی مانند نامداری و عبدیان بروند؟ این آدم‌ها مثل عتیقه هستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: سوالم از وزارت ورزش و جوانان این است در این وضعیت بغرنج مادی چرا باعث می شوند افرادی مانند نامداری و عبدیان بروند؟ این آدم‌ها مثل عتیقه هستند. نامداری سال‌های کنار استقلال است اما نامی از او وجود نداشت. در زمان منصوریان، نامجومطلق و وینفرد شفر او به تیم کمک می‌کرد. در زمان تمام مدیریت‌ها او به عنوان فردی که عاشق استقلال است به تیم کمک می‌کرد. ده‌ها بار 70 یا 80 میلیون به تیم کمک کرده بود.

وی افزود:با اعضای جدید مدیریت باشگاه آشنا نیستم و تنها پرویز مظلومی را می‌شناسم. چند ماه دیگر قرارداد بازیکنانمان تمام می‌شود و آنهایی که قراردادشان تمام می‌شود باید پول بگیرند تا بخواهند دوباره تمدید کنند. حدود 6-7 بازیکن هم سرمربی به آنها نیاز دارد و باید جذب شوند. وقتی سرمربی احتیاج دارد باید آن را برطرف کند. حالا شما در کنار این دو مساله، بدهکاری‌های باشگاه را در نظر بگیرید و ببینید که چه جنگ نابرابری مقابل الهلال خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:
نصرالله عبداللهی: مطالبات بازیکنان همیشه به هفته آینده موکول می‌شود
عبداللهی: مجیدی از درون تیم و زمین تمرین مشکل دارد و وقت نکرده لیست…
عبداللهی: وزیر ورزش با حضور مربی ایتالیایی در استقلال موافقت کرد

انتهای پیام /