نصیرزاده : کاوه پاسخ علاقه‌مندی سرمربی تراکتور را نداد

هوشنگ نصیرزاده درمورد درخشش ریکاردو آلوز در این فصل از لیگ برتر، اظهار داشت: او بین بازیکنان تراکتور به ریکی معروف است.

به گزارش گروه ورزشی لحظه، نصیرزاده ادامه داد: ریکاردو تمرکز خیلی خاصی دارد. بین تعطیلات به یک مسافرت رفت و برگشت. خودش بلیت گرفت و سریع رفت. من هم خواستم رسید بلیتش را بدهد تا باشگاه پولش را سریع بزند اما گفت اکنون فقط تمرکز من روی بازی است. حتی لاشه بلیت را به من نداد.

وی افزود: این موضوع نشان می دهد یک بازیکن حرفه‌ای قبل از ورود به زمین و مبارزه کردن، از قبل کل مسابقات را در ذهن دارد و تمام تمرکزش داخل زمین است‌. کاملا سالم زندگی می‌کند و بچه‌ها خیلی دوستش دارند. وقتی هم محمد حسینی در بازی با ذوب آهن بیهوش شد، بیشتر از همه برای هم بازی خودش گریه کرد. ریکاردو خیلی حرفه‌ای، یک آدم احساسی و بازیکن بسیار خوبی است. او می‌تواند توپ‌های مرده‌ای که در کنار خط مشغول بیرون رفتن است و خیلی از نفرات آن را تعقیب نمی‌کنند، به یک موقعیت تک به تک تبدیل کند. ویژگی‌های خیلی خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم همچنان از زحماتش استفاده کنیم.

مدیرعامل تراکتور درمورد اینکه شنیده می‌شود رومرو، بازیکن جدید این تیم هم با وجود بازی کردن در پست وینگر راست، کیفیتی مشابه با آلوز دارد، گفت: اسم کوچک این بازیکن خیم است. رومرو گومز مدت کوتاهی بازی نکرده اما آمادگی بدنی‌اش را حفظ کرده است‌. دوستان به ما گزارش داده‌اند در تمرینات بسیار مسلط است. سابقه بازی در لیگ اسپانیا و قابلیت های خیلی بالایی دارد. احتمال دارد از بازی با نفت آبادان هم بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم‌.

نصیرزاده درخصوص اینکه آیا رومرو با نظر مستقیم خود خمز جذب شده است، عنوان کرد: خمز او را می‌شناخت و به ما معرفی کرد. گوستاوو هم بازیکن بسیار بااخلاق و در خدمت تیم است‌. صفا هادی که به خاطر شکل موهایش مورد توجه قرار می‌گیرد، در توپ پخش کردن فوق العاده کار می‌کند و بازیکن خیلی خوبی است. ضرباتی که ریکاردو آلوز با پا به توپ می‌زند، فوق العاده است. همه پاس‌هایش را ۳_۲ متر جلوتر از محل دویدن بازیکن هم تیمی می‌اندازد و ظاهرا محاسبات ذهنی می‌کند. می‌توانم بگویم تاثیرگذاری اش در تراکتور خیلی زیاد است. هرچند گل نزده اما خیلی مورد توجه هواداران قرار می‌گیرد.

وی افزود: ریکاردو مانند آندو تیموریان یک بازیکن تخریب چی هم است. اینگونه نیست که فقط پاس بگیرد و پاس بدهد. در بسیاری از مواقع خودش توپ را می‌گیرد و پاس می‌دهد.

مدیرعامل تراکتور درمورد اینکه پاکو خمز اعلام کرده تا من هستم کاوه رضایی جایی در این تیم ندارد، توضیح داد: کاوه رضایی مدتی که در اختیار باشگاه بود، مدتی مصدوم شد. پس از چند بازی اضافه شد و مدتی ثابت بازی کرد. خمز با من صحبت کرد و گفت از بخشی از جزئیات قراردادش مطلع هستم. از من خواست صحبت کنم تا بماند زیرا به کاوه علاقه‌مند شده و می‌گفت دوست دارم از او استفاده کنم. مشکل مرا در خیلی از مواقع حل می‌کند.

مدیرعامل تراکتور عنوان کرد: این نکات را به رضایی منتقل کرده و به او گفتم مربی روی شما حساب ویژه‌ای باز کرده است اما تصمیم گرفته بود برود و در دقایق پایانی نقل و انتقالات قراردادش را با تراکتور فسخ کرد. هضم این موضوع در شرایطی که خمز به تراکتور نیاز داشت، تا حدی سخت بود. شاید دلیل اینکه خمز چنین جمله‌ای گفت همین باشد که کاوه پاسخ علاقه‌مندی سرمربی تراکتور را نداد.

نصیرزاده درمورد اینکه آیا این بحث که زنوزی اعلام کرده هرچه خمز در این ماجرا بگوید، همان خواهد شد، تصریح کرد: طبق رای ابتدایی کمیته وضعیت رضایی بازیکن باشگاه تراکتور است اما در ادامه این رای آمده با قبول آثار فسخ که توسط او انجام شده است. یعنی باشگاه تراکتور رضایی بازیکن شما بوده که قراردادش را فسخ کرده است‌. در حال حاضر کاوه قراردادش را فسخ کرده و بازیکن تراکتور نیست.

انتهای پیام/