نظری‌جویباری : لازمه موفقیت سعادتمند در استقلال حمایت وزارت ورزش است

اولین کار سعادتمند باید راضی کردن بازیکنان باشد که از پرداخت نشدن مطالبات خود ناراضی هستند. او در همین جهت هم گام برداشته و اقداماتی را انجام داده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، نظری جویباری معاون پیشین استقلال گفت : سعادتمند تجربه مدیریت دولتی دارد، اما مدیریت استقلال خصوصی است و تفاوت دارد. امیدوارم او در استقلال موفق باشد، ولی لازمه آن حمایت وزارت ورزش از است تا بتواند مشکلات پرشمار باشگاه را حل کند.هوادار و پیشکسوت و سایرین هم باید حمایت کنند، اما لازمه موفقیت سعادتمند، حمایت وزارت ورزش است؛ چون این وزارت متولی اصلی استقلال و پرسپولیس به شمار می‌رود.

اولین کار سعادتمند باید راضی کردن بازیکنان باشد که از پرداخت نشدن مطالبات خود ناراضی هستند. او در همین جهت هم گام برداشته و اقداماتی را انجام داده است. البته این را هم بگویم که دخالت بازیکنان و کادرفنی در مدیریت باشگاه درست نیست و من اظهارات فرشید اسماعیلی را نپسندیدم. امیدوارم سعادتمند همان کسی باشد که اصلاح ساختار را آغاز می‌کند. استقلال همیشه مشکلات مالی داشته است، اما در مقطع زمانی فعلی این مشکلات دوچندان شده است. امیدوارم سعادتمند بتواند از این دوران سخت عبور کند.

بیشتر بخوانید :

نظری جویباری : آقای فرهاد مجیدی دخالت نکن

خطیر: آقای نظری جویباری! اگر شهامت دارید با من مناظره کنید