نظر سرمربی چلسی درباره پنالتی جنجالی تیمش

مائوریسیو ساری حاضر به صحبت ‌دقیق درباره پنالتی‌ تیمش نشد و عنوان کرد: از محل حادثه دور بوده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از گاردین، چلسی دیشب (یک‌شنبه) در هفته‌ سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس موفق شد با نتیجه‌ ۲ بر یک در زمین نیوکاسل به برتری دست یابد. در این بازی داور یک پنالتی‌ به سود چلسی اعلام کرد که مشخص شد تصمیم  اشتباهی گرفته است و همین مساله باعث اعتراض گسترده هواداران و سرمربی نیوکاسل شد. بعد از این که در بازی منچسترسیتی و هادرزفیلد هم تیم میزبان با خطای هند دروازه‌ منچسترسیتی را باز کرد، صحبت‌هایی مبنی بر ورود فناوری VAR به لیگ برتر از فصل آینده به میان آمده است.

مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی بعد از این برد گفت‌: بازی بسیار سختی بود. حریف بسیار بسته بازی می‌کرد تا جایی که پیدا کردن فضا در زمین آنها کار دشواری بود. در نیمه دوم شرایط کمی بهتر شد ولی در کل باید این را بگویم که بازی سختی بود. من هیچ وقت ندیده بودم بنیتس در ایتالیا تیمش را با پنج دفاع به زمین بفرستد و به همین خاطر  در شروع مسابقه کمی شگفت زده شدم و تعجب کردم.

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال چلسی در پایان صحبت‌های خود ‌اضافه کرد:  من پنالتی‌ تیمم را ‌دقیقا ندیدم و در واقع سخت است که بگویم آن پنالتی‌ بود یا خیر چون ۶۰ متر از محل حادثه دور بودم. من داور نیستم و نمی‌خواهم داور باشم. من فقط با تیم خودم کار دارم و خوشبختانه در این بازی باید بگویم که به اهدافمان رسیدیم و بازیکنان چلسی عملکرد خوبی از خودشان در زمین به نمایش گذاشتند و سه امتیاز این بازی حقمان بود.