نظر هری کین درباره رکورد لواندوفسکی در بایرن

با وجود این که کین ۱۷ گل در لیگ برتر آلمان به ثمر رسانده است، اما تمرکز او روی رکورد لواندوفسکی نیست.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه  و به نقل از تلگراف، هری کین به نخستین بازیکن در تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد که توانسته در ۱۱ بازی ۱۷ گل به ثمر برساند. پیش از این روبرت لواندوفسکی رکورددار بود. ستاره لهستانی پیشین بایرن مونیخ در ۱۱ بازی آغازین موفق به زدن ۱۶ گل شده بود که کین توانست این رکورد را بهبود بخشد.

این ستاره انگلیسی فصل نخست حضورش در بایرن مونیخ را پشت سر می‌گذارد و خیلی زود به ستاره نخست خط حمله این تیم تبدیل شده است و به محبوبیت بالایی در بین هواداران دست پیدا کرده است.

شروع درخشان کاپیتان تیم ملی انگلیس در فصل جاری، طرفداران و منتقدان را بر این باور داشت که او می‌تواند رکورد لواندوفسکی را بشکند.

این بازیکن لهستانی در یک فصل رکورد ۴۱ گل در لیگ را به ثبت رساند که اکنون ممکن است از سوی کین شکسته شود.

هری کین به مجله FourFourTwo گفت: روبرت یک اسطوره در بایرن و یکی از بهترین مهاجمان نسل ما است. او استاندارد بازیکنان در بوندسلیگا را بسیار بالا گذاشت. در فصل جاری خیلی زود است که در مورد اعداد و رکوردها صحبت کنم.  تمرکز من روی رکوردها نیست. بازی خوب و کمک به تیم مهمترین چیز است اما خوشحالم که خوب شروع کردم و امیدوارم ادامه داشته باشد.

کین با زدن ۲۱۳ گل در لیگ برتر اسپرز را ترک کرد. او تنها ۴۸ گل با شکستن رکورد گلزنی آلن شیرر در لیگ برتر فاصله داشت.

این بازیکن ۳۰ ساله در پاسخ به این سوال که آیا هنوز به شکستن رکورد اسطوره نیوکاسل یونایتد فکر می‌کند یا خیر؟ پاسخ داد: خیر این رکورد فعلاً در ذهن من نیست. من هر سال بهترین تصمیم‌ها را برای خودم در فوتبال می‌گیرم. تمرکز من روی موفقیت تیم است و تا جایی که می‌توانم برای بایرن مونیخ گل بزنم.

کین همچنین در مورد بازگشت به لیگ برتر افزود: هنوز به آینده فکر نمی‌کنم. من در حال حاضر در بایرن هستم و روی بازی بعدی تمرکز کرده‌ام.

انتهای پیام/