نعلچگر: استقلال صدر جدول است و نشان می‌دهد در این تیم کار شده است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با گذشت زمان شرایط بهتر از این هم می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا نعلچگر، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال که سابقه کاپیتانی و هدایت استقلال را هم در کارنامه دارد، در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره وضعیت آبی‌ها صحبت کرد که مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است: هرچه جلوتر می‌رویم، شناخت فکری از بازیکنان بیشتر می‌شود. استقلال الان صدر جدول است و این نشان می‌دهد که در این تیم کار شده است. با گذشت زمان شرایط بهتر از این هم می‌شود. بازیکنان آسیب دیده هم اگر اضافه شوند، استقلال شکل بهتری بازی می‌کند. فکری الان تمرکزش روی نتایج است و در ادامه زیباتر بازی کردن هم به روند استقلال اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: در بازی قبلی البته اگر پنالتی وریا گل می‌شد انگیزه‌های حریف کمتر می‌شد و شاهد آن حملات انتحاری دیگر نمی‌شدیم. دو بر صفر نتیجه گول زننده‌ای است. گل‌گهر میزبان بود و طبیعی بود جلو بیایند. ناهماهنگی در میانه میدان استقلال هم فرصت داد به حریف تا توپ را بلند کند. البته این ناهماهنگی هم حل خواهد شد. مهم سه امتیاز بود که استقلال گرفت. گل‌گهر مدتهاست درحال تمرین است و هماهنگی بین بازیکنانش خیلی بیشتر از اکثر تیمهاست و بازی مقابل آن‌ها آسان نبود.

نعلچگر افزود: متاسفانه داوران تحت شرایط بازی قرار می‌گیرند. دروازه‌بان گل‌گهر می‌توانست اخراج شود. به طور کلی داوران در بازی‌های استقلال عملکرد قابل قبولی نداشته‌اند. استقلال همیشه از لحاظ مالی مشکلات دارد. من تا جایی که می‌دانم آقای مددی نسبت به پیشکسوتان حسن ظن دارد و امیدوارم تین مسئله ادامه‌دار باشد و ایشان در استقلال بتواند کارهای خوبی انجام دهد.

بیشتر بخوانید:
برادران دوقلوی روحانی در استقلال
دیاباته به بازی استقلال مقابل آلومینیوم می رسد؟
مرفاوی: اگر تستم منفی باشد به تمرین استقلال اضافه می شوم
قربانی: نباید اینکه پرسپولیس تیم فنی است، باعث ناراحتی استقلالی‌ها شود
داریوش شجاعیان به بازی استقلال با آلومینیوم می رسد

انتهای پیام/