نعمتی: ما به دنبال قهرمانی آسیا و حذف الهلال خواهیم بود

تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با تیم فوتبال الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به عربستان سفر خواهد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه همه آماده هستند و شرایط هم خوب است. فکر کنم این سری بتوانیم بار دیگر در فینال حاضر شویم. ما از قبل البته برابر هواداران زیاد بازی کردیم و عادت داریم. در تاجیکستان هم حریف هواداران زیادی داشتیم و به نظرم انگیزه ما چند برابر خواهد شد. انشاالله بتوانیم آنجا همه بچه ها بدرخشند و بتوانیم در فینال حاضر شویم و اینبار قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی افزود: ما هم پرسپولیس هستیم و برند بزرگی هستیم. مطمئن باشید که آنها بیشتر از ما می ترسند. ما نگاه به قرارداد آنها نمی کنیم. آنها پول دارند و خرج می کنند اما ما پرسپولیس هستیم و انشاالله می توانیم شکست شان دهیم. ما اصلا از قبل به این موضوع توجه نمی کردیم. مسلما یکی دو روز قبل از بازی ترکیب مشخص خواهد شد و اینکه چه نفراتی را در اختیار خواهند داشت. ما توجهی به این موضوع نکردیم و اگر هم باشند برای ما فرقی نخواهد داشت و ما بازی خودمان را خواهیم کرد.

نعمتی در پایان گفت: ما چند بازی آنها را دیدیم و انشالله بهترین روز پرسپولیس و همه بچه ها باشد و دل هواداران را شاد کنیم و این قهرمانی برای تیم ما خیلی نیاز است.

بیشتر بخوانید:
سیامک نعمتی امیدوار به درخشش درپست تخصصی اش
احتمال دعوت آقایی و نعمتی به تیم ملی
نگاهی به راست پرسپولیس در خط دفاع؛ نعمتی، شیری و فرجی

انتهای پیام /