نفت سوزی در دوران تحریم!

تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان،نفت آبادان و پارس جنوبی تیم هایی هستند که در روز های اخیر با مشکلات مالی زیادی دست به گریبان هستند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال نفت تهران در سال های گذشته به دلیل مشکلات مالی منحل شد و این درست زمانی اتفاق افتاد که این باشگاه در روز های اوج خود قرار داشت و حضور در آسیا را تجربه کرده بود .

نفت تهران هم همانند پاس تهران به دست فراموشی سپرده شد و این تیم قدرتمند امروز وجود خارجی ندارد و این سیاست وزارت نفت در مورد تیم های ورزشی هنوز ادامه دارد.

تناقض در تصمیمات دولتی و وزارتی

نفت مسجد سلیمان ، نفت آبادان و پارس جنوبی جم تیم هایی هستند که در روز های اخیر با مشکلات زیادی همراه هستند و به نوعی این اتفاق برایوزارت نفتی ها که معتقدند باید تیم داری را تعطیل کنند خوشایند است.

این تیم ها قبل از شروع دوباره لیگ برتر فوتبال حتی برای تهی ه مکان اردو اب معدنی و ملزومات بسیار ساده هم در مضیقه هستند و به نطر می رسد این سیاست نفتی به زودی این تیم ها را دود می کند.

این در حالی است که وزارت صمت هزینه تیم هایی همچون ذوب آهن ، سپاهان فولاد و غیره را می دهد و اگر قانون برای منع تیم داری است چرا در وزارتخانه ها اینهمه تناقض وجود دارد؟

انتهای پیام/