نقش هیات مدیره باشگاه در دست خالی ماندن پرسپولیس

انتخاب اعضای هیات مدیره، به جای اینکه محل قدرت یک تیم باشد تاکنون بیش از آنکه سودی برای تیم داشته باشد، به ضرر باشگاه تمام شده که در چند ماه گذشته کاملا این موضوع نمایان بود و تصمیمات غلط اعضای هیات مدیره که مسئول نقل و انتقالات بودند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، جدایی بی‌دردسر بشار بار دیگر باعث ناراحتی یحیی و هواداران از بی‌کفایتی‌های مدیریتی در پرسپولیس شده اما هیات مدیره‌ای که مدت‌هاست نه در کنار پرسپولیس، بلکه رودرروی تیم است با توجیه‌های غیرقابل قبول سعی در طبیعی جلوه دادن این داستان دارد؛ به طوری که علی رغبتی بی‌تفاوت به نتیجه منفی این جدایی می‌گوید که بشار اگر امروز جدا نمی‌شد نیم‌فصل جدا می‌شد! توجیه‌های اعضای هیات مدیره پرسپولیس که مدت‌هاست کار مهمی برای تیم بجز حاشیه نداشته بهترین دلیل برای ناکارآمدی نفرات آن است که با تصمیمات خود پرسپولیس را به حاشیه برده‌اند .

انتخاب اعضای هیات مدیره، به جای اینکه محل قدرت یک تیم باشد تاکنون بیش از آنکه سودی برای تیم داشته باشد، به ضرر باشگاه تمام شده که در چند ماه گذشته کاملا این موضوع نمایان بود و تصمیمات غلط اعضای هیات مدیره که مسئول نقل و انتقالات بودند برخلاف رقیب آبی‌پوش به جای تمدید قرارداد ستاره‌های این تیم، درب خروجی را به آنها نشان دادند.

بیشتر بخوانید:
بشار رسن: شاید روزی به پرسپولیس برگشتم؛ از هواداران می‌خواهم همیشه پشت پرسپولیس باشند
تعریف و تمجید اسطوره فوتبال عراق از بشار رسن
بشار رسن بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان آسیا شد

انتهای پیام/