نقش پررنگ سرمربی والیبال؛ هواداران استقلال باید از «خولیو ولاسکو» تشکر کنند!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ استقلال تهران با استراماچونی به توافق رسید تا این مربی 43 ساله به زودی کارش را در تهران با این تیم آغاز کند.

استقلال که بعد از اخراج شفر در بحران انتخاب مربی به سر می برد سرانجام توانست با ارائه پیشنهادی وسوسه انگیز 1.6 میلیون یورو با استراماجونی به توافق برسد. طبق ادعای معتبرترین رسانه های ایتالیایی قرارداد 2 ساله ی استراماچونی 1.6 میلیون یورو به ازای هر سال است.

این مربی ایتالیایی و سابق اینترمیلان برای آمدن به ایران شک داشت با توجه به اینکه شناختی از اسیا نداشت اما تحقیقات او هم جالب بنظر می رسد:«  درباره نحوه پیشنهاد باشگاه استقلال به خودش گفت: «علی خطیر، مدیر ورزشی استقلال از ماه آوریل اطلاعاتی را در خصوص من جویا شده بود. استقلال به دنبال سرمربی جوان و در عین حال باتجربه‌ای بود و آن‌ها مرا به عنوان گزینه‌ای مناسب تشخیص دادند. اولین باری که استقلال با من تماس گرفت، من متقاعد نشدم تا پیشنهاد آن‌ها را بپذیرم. سپس تصمیم گرفتم تا از افراد ایتالیایی از جمله خولیو ولاسکو که سابقه کار در ایران داشتند، در خصوص کار در این کشور پرس و جو کنم. آن‌ها به من اطمینان خاطر دادند».

خبرنگار: سپهر خرمی