نقل و انتقالات لیگ برتر | عابدزاده در چه صورت به پرسپولیس ملحق می‌شود؟

امیر عابدزاده دروازه‌بان تیم ماریتیمو جدیدترین گزینه پرسپولیسی‌هاست و آنها می‌خواهند پسر احمدرضا عابدزاده را به تیمشان بیاورند تا رادوشوویچ یک رقیب جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ علیرضا بیرانوند بعد از چهار فصل موفق در پرسپولیس سرانجام از ابتدای فصل بعد به لیگ بلژیک می رود و پرسپولیس را ترک می کند. سرخپوشان که با حضور بیرو مدت ها بود نگرانی بابت دروازه نداشتند در غیاب او نیز با درخشش رادوشویچ خیالشان راحت بود.

این بار اما خبر می رسد که یحیی گل محمدی نظر مثبتی روی بوژیدار برای فصل بعد دارد و هیچ بعید نیست که رادو برای لیگ بیستم برای اولین بار در چهار سال اخیر تبدیل به سنگربان شماره یک پرسپولیس شود و چه بسا فصل بعد بتواند در غیاب یکی دو بازیکن بازوبند کاپیتانی را هم بر دست خود ببندد.

از گوشه کنار باشگاه خبر می رسد که مذاکرات ابتدایی با امیر عابدزاده برای فصل بعد انجام شده اما شرط اصلی عابدزاده این است که او سنگربان شماره یک پرسپولیس باشد نه گلر شماره دو. موضوعی که البته به تایید یحیی نرسیده چرا که رادو در هر دیداری که درون دروازه ایستاده درخشش قابل ملاحظه ای از خود به نمایش گذاشته و اینکه برای فصل بعد به او اعتماد نشود کمی از انصاف به دور است.

با این حال امیر عابدزاده به طور قطع درصورتی سرخپوش می شود که دروازه بان شماره یک سرخ ها لقب بگیرد و در سن 28 سالگی می تواند به تیمی برگردد که پیشتر نیز در پرسپولیس حضور داشته و پدرش نیز سال ها دروازه بان شماره یک قرمزها بوده است.

گفتنی است رشید مظاهری که با تراکتور قرارداد بلندمدتی دارد نیز یکی از گزینه های دروازه بانی پرسپولیس بعد از رفتن بیرانوند به اروپا است؛ موضوعی که البته رضایت تراکتور ملاک است نه خواسته ی باشگاه یا مظاهری.