نماینده آل‌اشپورت: ۸۵۰ دست لباس برای تیم ملی به فدراسیون فوتبال دادیم

نماینده انحصاری شرکت آل‌اشپورت در خاورمیانه و ایران پیرو حواشی پیش آمده در خصوص البسه تیم ملی، اعلام کرد ۸۵۰ دست لباس به فدراسیون فوتبال داده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی 2 بر یک مقابل لبنان دست به اعتراضی جمعی زدند و نسبت به برخی موارد و حواشی از جمله لباس‌های کهنه خود واکنش نشان دادند.

وحید جعفری، نماینده انحصاری برند آل‌اشپورت آلمان در خاورمیانه و ایران در پاسخ به حواشی و موضوعاتی که در یک ماه اخیر در خصوص همکاری با فدراسیون فوتبال و شرکت رابردومان در رسانه‌ها مطرح شده اعلام کرد:

با توجه به حواشی منتشر یافته در رسانه‌ها در خصوص آنکه بازیکنان لباس کهنه می‌پوشند، به استحضار می‌رساند صرفاً در 9 ماه گذشته این شرکت نسبت به تحویل رایگان صرفاً تعداد 850 دست لباس مسابقه برند آل‌اشپورت با طراحی جدید و بالاترین تکنولوژی روز دنیا در صنعت پارچه و دوخت تحویل فدراسیون شده است که با توجه به آنکه در 9 ماه تیم ملی فوتبال کمتر از 10 بازی رسمی و دوستانه داشته، این میزان بسیار بیشتر از البسه مورد نیاز بوده است.

حال آنکه بر اساس اعلام بازیکنان و قهرمانان عزیز تیم ملی این البسه به آنها اختصاص نیافته است و این موضوع می‌بایست توسط فدراسیون محترم فوتبال بررسی و مرتفع شود.

بیشتر بخوانید:
ماجرای اختلاف فدراسیون فوتبال با برند البسه تیم های ملی
میزان بدهی مالیاتی فدراسیون فوتبال چقدر است؟
شیوه عجیب خبرنویسی سایت فدراسیون فوتبال

انتهای پیام /