نماینده سوشا مکانی : حکم توقیف را ترجمه کرده و در اختیار مقامات AFC قرار می‌دهم

وقتی قاضی دادگاه شعبه 129 باهنر متوجه شد باشگاه پرسپولیس اظهارات خلاف واقعی را مطرح کرده و رای کمیته استیناف مبنی بر محکومیت باشگاه پرسپولیس قطعی است، حکم توقیف اموال این باشگاه را صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  آرش شکرریز نماینده سوشا مکانی گفت: وی مبلغی را به محمد علیپور، مشاور وزیر نفت بدهکار است و به این دلیل که 2 سال است در کشورمان حضور ندارد، نتوانست این مبلغ را به وی پرداخت کند. پس از شکایت علیپور به دادگاه، اجراییه‌ای صادر شد. پس از رسیدن این اجراییه درباره توقیف اموال نزد شخص ثالث به پرسپولیس، این باشگاه اعلام کرد چنین مبلغی به مکانی بدهکار نیستیم و پرونده هنوز قطعی نشده است.

وی افزود: وقتی قاضی دادگاه شعبه 129 باهنر متوجه شد باشگاه پرسپولیس اظهارات خلاف واقعی را مطرح کرده و رای کمیته استیناف مبنی بر محکومیت باشگاه پرسپولیس قطعی است، حکم توقیف اموال این باشگاه را صادر کرد. من همین حکم توقیف را ترجمه کرده و در اختیار مقامات AFC قرار می‌دهم. این پول باید طبق ماده 89 قانون اجرای احکام مدنی باید به حساب دادگاه واریز می‌شد یا به ما پرداخت می‌شد که چنین اتفاقاتی رخ نداده است. پاسخگوی عواقب این کار هم افرادی هستند که اظهارات خلاف واقع نزد مقامات قضایی و کمیته وضعیت انجام داده بودند.

بیشتر بخوانید:
استوری جنجالی سوشا مکانی: بهترین دروازبان ایران و آسیا و یک لیگ اروپایی هستم!
طلب سوشا مکانی توسط هواداران پرداخت می‌شود
استوری سوشا مکانی و آرزوی موفقیت برای استقلال در دیدار مقابل الدحیل + عکس

انتهای پیام /