نوازی : ما با پرسپولیسی‌ها رفیقیم، کری می خوانیم آنها هم کری می‌خوانند

بعد از قهرمانی پرسپولیس در بازی‌های این فصل لیگ برتر، محمد نوازی در استوری اش نوشت: «پرسپولیس مثل همان بچه‌ای است که سر صف به او جایزه می‌دهند و فکر می‌کند از بقیه بالاتر است، اما نمی‌دانست آن جایزه را والدینش برایش خریده‌اند!»

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، استوری محمد نوازی کلی جنجال درست کرد و باعث شد هواداران پرسپولیس به صفحه او حمله کنند.
نوازی در دفاع از این استوری گفته: ببینید اینها جزیی از فوتبال است. مگر در فضای مجازی درباره استقلال و استقلالی‌ها کم صحبت می‌شود؟ خود شما چند بار دیده‌اید که علیه استقلال استوری منتشر کرده‌اند؟ ما چیزی گفته‌ایم؟ حمله‌ای کرده‌ایم که چرا شما چنین چیزی نوشتید؟ من به هوادار کار ندارم، خودم را می‌گویم. ببینید کری خوانی در فوتبال طبیعی است. حالا بعضی‌ها دوست دارند موضوع را بزرگ کنند و دست به توهین بزنند.
نوازی معتقد است که نباید استوری او را تبدیل به یک ماجرای جنجالی کرد: ما با پرسپولیسی‌ها رفیقیم. کری می خوانیم. آنها هم کری می‌خوانند. ببخشید از داخل فوتبال اگر قرار باشد کسی ناراحت شود که دیگر ورزشکار نیست. در کل می خواهم بگویم کری خوانی و انتقاد همیشه بین دو طرف بوده. من کاری به بحث‌های دیگر ندارم. الان هم به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. به هر حال این دو باشگاه همیشه با هم رقابت دارند.

بیشتر بخوانید :

نوازی: شیخ دیاباته مهره تاثیرگذاری در استقلال است

نوازی: مهاجمان رفته اند مرخصی مدافعان را به زمین می آوریم

نوازی :‌ استقلالِ بزرگ ، مربی بزرگ می خواهد!

امیر هوشنگ چرخگر