نورافکن: هدفمان کسب قهرمانی این فصل است

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: به طور قطع اگر امسال آماده باشیم و نکات مد نظر مورایس را به صورت کامل انجام دهیم، بدون شک در انتهای فصل می‌توانیم برای سپاهان افتخارآفرینی کنیم.

به گزارش گروه ورزش شبکه لحظه؛ امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال سپاهان با اشاره به شرایط تیم فوتبال سپاهان در اردوی ترکیه اظهار داشت: تیم ما از چند روز پیش برای اردوی آماده‌سازی فصل جدید، تمرینات خود را در کشور ترکیه آغاز کرده و رویکرد ما آن است که نسبت به پارسال نتایج بهتری کسب کنیم و آماده‌تر و زیباتر از سال قبل بازی کنیم، بازیکنان جدیدی مثل رضا شکاری و کاوه رضایی هم به تیم وارد شده‌اند.

وی با اشاره به شرایط تیم و مسابقات سپاهان تصریح کرد: منتظر اولین بازی در نقش‌جهان هستیم که با حضور هواداران خوب باشگاه سپاهان بتوانیم خوب بازی کنیم و زیباتر از فصل گذشته بتوانیم، در پایان فصل به مقام نخست دست پیدا کنیم.

نورافکن درباره اردوی ترکیه و وضعیت آماده‌سازی بازیکنان تیم ادامه داد: تلاش ما در این اردوها آماده‌سازی هرچه بیشتر تیم و بهبود وضعیت سپاهان است و مطمئن هستم که اعتماد به نفس و همه فاکتورهای لازم برای رسیدن به اهداف خود را داریم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان پیرامون تداوم حضور مورایس در سپاهان و انگیزه‌های بالای بازیکنان در این زمینه تصریح کرد: پارسال هم خوب بازی می‌کردیم و نتایج بسیار خوبی کسب کردیم،  به نظرم امسال باید نسبت به فصل گذشته باتجربه‌تر کار کنیم.

وی گفت: مورایس یکی از بهترین مربیان خارجی وارد شده به کشور ما است و در تمرینات انرژی بسیار زیاد و نکات بسیار ضروری و مهمی را به بازیکنان منتقل می‌کند.

نورافکن خاطرنشان کرد: به طور قطع اگر امسال آماده باشیم و نکات مد نظر مورایس را به صورت کامل انجام دهیم، بدون شک در انتهای فصل می‌توانیم برای سپاهان افتخارآفرینی کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان به هواداران این تیم گفت: هواداران خوب باشگاه بزرگ سپاهان همیشه به من لطف داشته‌اند و من نیز سعی کرده‌ام تمام توان خود را برای باشگاه بزرگ سپاهان و خوشحالی هواداران تیم سپاهان بگذارم امیدوارم امسال بتوانم بعد از ۴-۵ سال حضور در سپاهان و بیش از ۱۳۰ بازی برای سپاهان قهرمان لیگ برتر شویم.

انتهای پیام/