نوروزی : مکر و حیله دوست ما در استقلال به خودش برمیگردد

معاون اقتصادی باشگاه استقلال : قطعا مکر و حیله‌ ی حیله گران به خودشان باز می‌گردد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مهدی نوروزی، معاون اقتصادی باشگاه استقلال اظهار داشت : آن دوست ما (عضو هیات مدیره) که دنبال مکر و حیله و عدم موفقیت باشگاه است، قطعا مکر و حیله‌اش به خودش باز می‌گردد.

وی ادامه داد : اجازه نخواهیم داد که افرادی با رانت و لابی و یک‌سری مسائل بخواهند تیم را تهدید کنند یا ریشه باشگاه را بزنند. در این اوضاع و احوال خیلی‌ها حیله می‌کنند تا به مقاصد شوم خود برسند که خدا جواب این افرادی را که احساس می‌کنند حیله‌گران ماهری هستند به درستی خواهد داد.

او افزود : حداقل توقع ما این است که اعضای خانواده اگر مشکلی دارند دور هم نشسته و مشکلات را حل کنند و اجازه ندهند که ضربه اساسی را بازیکنان تیم متحمل شوند.

معاون اقتصادی و بازاریابی باشگاه استقلال: افرادی با رانت و لابی در باشگاه هم تهدید کردند و هم موضوعات قضایی ایجاد کردند و خیلی مسائل دیگر پیش آمده که امیدواریم دستگاه قضایی این مسائل را پیگیری کند. ما به این دستگاه امید زیادی داریم و می‌دانیم که آقای رئیسی فوق‌العاده انسان فهیم و مدبر و سالمی هستند که در این موضوعات به وقتش ورود کرده و حق میلیون‌ها هواداری که تضییع شده را قطعا با پیگیری‌هایشان خواهند گرفت و اجازه نمی‌دهند حق بیت‌المال و میلیون‌ها هوادار خدای ناکرده به دست گروه خاصی بخواهد به تاراج برود. درواقع حداقل این دلخوشی را داریم که دستگاه قضایی در این مقوله از حق باشگاه دفاع می‌کند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید: تعجب سر مربی استقلال از اتفاق پیش آمده !