نوری فر:شکایت کنند ، من فقط حرف حق زدم و آماده مناظره هستم

در رابطه با ماجرای طارمی هم حاضر به مناظره هستیم. این درحالی است که تمام مستندات و مدارک آن موجود است و حاضریم با حضور کارشناسان مناظره کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد نوری فر مدیر رسانه ای بتیم فوتبال استقلال تهران گفت: حقایق را مطرح کردم و حالا چرا این حقایق به مذاق آقایان خوش نیامده، خودش می‌تواند حکایت از خیلی مسائل داشته باشد. اینکه سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران به فدراسیون فوتبال می‌رود و این صحبت‌ها را مطرح می‌کند و مدام این افراد ازجمله دستیار آقای گل‌محمدی در کلام علیه باشگاه استقلال کنایه می‌زنند واقعا چه معنایی دارد؟ سرنوشت لیگ 99-98 از همان بازی پرسپولیس و سپاهان مشخص نشد؟ درحالی که آن بازی تعیین کننده‌تر بود. یا سوپرجام، جامی بود که پرسپولیس بیرون از زمین به دست آورد، نه در داخل زمین، اگر این حرف‌ها قابل شکایت است، بفرمایند و شکایت کنند.

وی افزود: در رابطه با ماجرای طارمی هم حاضر به مناظره هستیم. این درحالی است که تمام مستندات و مدارک آن موجود است و حاضریم با حضور کارشناسان مناظره کنیم و حرف‌مان را در این رابطه ثابت خواهیم کرد. دیگر بحثی نمی‌ماند و اگر می‌خواهند شکایت کنند، این کار را حتما انجام بدهند.

وی درباره اظهارات صدری گفت: همان پرونده سوپرجام واقعا پرونده‌ای بود که اگر مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال بود، ابدا امکان نداشت آن را 3 بر صفر کنند، آن زمان از زور و قلدربازی و لابی‌های خود استفاده کردند و آن اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید:
نوری فر: بعید است حکم دادگاه CAS درباره پرونده پادوانی به ضرر استقلال باشد
نوری فر:۲ بازیکن جدید به استقلال اضافه می‌شود
نوری فر در مشهد کار دست فرهاد مجیدی داد

انتهای پیام/