نوری: چرا آجرلو همه حساب استقلال را خالی کرد؟

این بازیکنان را ساپینتو انتخاب نکرده بود و آجرلو به جای این که حداقل از چند پیشکسوت مشورت بگیرد، با برادر زاده پرسپولیسی اش تیم می بست.

به گزارش گروه ورزشی لحظه، محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: آجرلو برای کسی راننده گرفته بوده که خودش یک زمان توپ جمع کن در تبریز بوده. مگر معاون او چه کسی بوده که برایش راننده بگیرد و در هتل بزرگ و مجلل هم زندگی کند؟این بازیکنان را ساپینتو انتخاب نکرده بود و آجرلو به جای این که حداقل از چند پیشکسوت مشورت بگیرد، با برادر زاده پرسپولیسی اش تیم می بست.

وی افزود: او وعده و وعید الکی زیاد داده بود. گفته بود برای پیشکسوتانی که خانه ندارند، خانه می سازیم اما هیچ کاری نکرد. الان هم چون رفته می گوید می خواستم ورزشگاه بسازم.من شاهد هستم هوادار گلیم زیر پایش را فروخته بود تا سهام استقلال را بخرد بعد او با پولی که هوادار داده بود، پز می دهد و می گوید برای استقلال در آمدزایی کردم.

نوری در ادامه گفت: آقای آجرلو چرا تمام پول بورس را خرج کردید. چرا این پول را برای پرداخت طلب میلیچ، پین و استرا نگذاشتید؟تفاهم نامه آجرلو با تراکتور بر سر کاوه رضایی نمونه بارز دیگری از عدم مدیریت او در استقلال است.متاسفانه دود این نوع مدیریت ضعیف فقط به چشم استقلال و هواداران می رود. او حتی دیشب گفت چرا بازیکن زیر ۲۵ سال کنار نگذاشتید تا بازیکن بزرگسال بیاورید؟ چرا یک مدیر نباید قوانین فوتبال ایران را بداند؟

انتهای پیام/