نکات آماری پیش از دیدار تراکتور-استقلال

 امروزتیم فوتبال  تراکتور در بازی هفته 18 لیگ برتر ایران، میزبان تیم فوتبال استقلال خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، استقلال  ۳ مصاف قبلی برابر این تیم به پیروزی رسیده است. آخرین برد تراکتور مقابل تیم استقلال در لیگ به ۳ فصل پیش باز می‌گردد که تنها برد تراکتور در ۹ تقابل اخیر بشمار می‌آید. تراکتور با دریافت ۳۷ گل در لیگ از هیچ‌تیمی به این اندازه گل‌نخورده است.

حسین حسینی گلر استقلال در ۵ مصاف با تراکتور در لیگ هیچ وقت بازنده نبوده و ۳ بار پیروز شده و ۲ بازی هم مساوی شده است. محمدرضا اخباری سنگربان تراکتور، ۹ بازی مقابل استقلال داشته که ۴ بار برده ۴ مرتبه بازنده شده و یک مسابقه هم مساوی به پایان رسیده است.

دیاباته مهاجم فصل گذشته استقلال، متخصص گل زدن به تراکتور بود و با زدن ۵ گل بیشترین گل زده را در تقابل این دو تیم دارد. در بین بازیکنان فعلی دو تیم سامان نریمان جهان بهترین آمار را دارد که ۳ گل زده است. این بازیکن در لیگ چهاردهم، هت تریک به یادماندنی مقابل استقلال به ثبت رساند. استقلال در بازی رفت با تک گل ارسلان مطهری به پیروزی رسید. مهدی مهدی‌پور با نمره ۷.۲۳ بهترین بازیکن استقلال و دومین بازیکن برتر لیگ است.

اخباری از تراکتور با نمره ۷.۰۱ بهترین بازیکن تیم تراکتور است. در ترکیب استقلال یامگا با ۸ گل بهترین گلزن است. این بازیکن در فرم بسیار خوبی قرار دارد و در ۴ بازی اخیر خود در لیگ ۵ گل زده است. پیمان بابایی با ۴ گل بهترین آمار را در تراکتور دارد.

بیشتر بخوانید:

مجید نامجومطلق: استقلال شایسته قهرمانی است
پخش زنده بازی تیم های فوتبال تراکتور – استقلال امروز جمعه 29…
غیبت دروازه بان استقلال مقابل تراکتور

انتهای پیام/