نکونام: امروز برد حقمان بود/ واکنش جالب سرمربی فولاد در مورد فروزان

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:امروز حق ما بود برنده شویم و این برد را به هواداران فولاد خوزستان تقدیم می‌کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، جواد نکونام بعد از پیروزی 3 بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری حاضر نشد اظهار داشت: درگذشت امیدوار را به خانواده فوتبال خوزستان و خانواده این پیشکسوت تسلیت می‌گویم.

وی افزود: بازی سخت و سنگینی را پیش بینی می‌کردیم سایپا تاکنون باخت نداشت. با سیستم 5-4-1 و کاملا بسته بازی کرد. با یک شوت گل اول را زدیم و می‌توانستیم بازهم گل بزنیم  در این نیمه که نشد. نیمه دوم را کاملا کنترل کردیم.

نکونام ادامه داد: از روزنه‌ها استفاده کردیم و توانستیم دو گل دیگر هم بزنیم. بازی تحت کنترل ما بود. سایپا تیمی خوب، جنگنده و دونده ای است و تیم بسیار خوبی نسبت به فصل گذشته دارد. امروز حق ما بود برنده شویم و این برد را به هواداران فولاد خوزستان تقدیم می‌کنم امیدوارم در آخر فصل بتوانیم فوتبال خوزستان را سربلند کنیم.

سرمربی فولاد تصریح کرد: گل زدن به سایپا سخت بود می‌توانستیم در اواخر نیمه اول هم گلزنی کنیم. فکر می‌کنم سایپا را کاملا تحت کنترل کارهای تاکتیمی خودمان را داشتیم. بعد از اینکه سایپا گل اول را خورد تغییر سیستم  به 4-2-3-1 داد یا در برخی مواقع 4-3-3 سیستمش را عوض می کرد. ما توانستیم از روزنه‌هایی که باز می شد دو گل دیگر هم بزنیم و البته موقعیت‌های دیگری هم خلق کردیم. روی یک اشتباه به حریف موقعیت دادیم. در کل امروز فقط یک اشتباه داشتیم. تیم سایپا امسال قویتر از فصل قبل است و آنها بازیکنان با تجربه خوبی در تیمشان دارند.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد عملکرد فرزوان و اینکه بخاطر عملکردش در این بازی حضور نداشت، گفت: سوال بعدی!

وی در مورد داوری مسابقه گفت: جا دارد به داور مسابقه تبریک بگویم. تیم داوری فوق‌العاده خوب قضاوت کرد و مومنی کاملا بر بازی مسلط بود و آوانتاژهای خوب و فوق العاده‌ای هم داد. داوران در این چند هفته لیگ فوق العاده خوب کار کردند. آنها نیاز به حمایت دارند. اگر گاهی به اشتباه داوران اعتراض می‌کنیم این اعتراضات فقط مربوط به همان بازی است. امیدوارم فوتبال و داوری کشورمان با هم رشد کنند. نکته‌ای که خیلی مهم است این که در دیدار امروز بازی جوانمردانه رعایت شد و با وجود درگیری و تنش زیاد در مسابقه مومنی به خوبی بر همه صحنه ها کنترل داشت.

بیشتر بخوانید:
نکونام: حاشیه‌ای نبود/ یکی از کمک های منصوریان پس از بی‌احترامی عذرخواهی کرد
جواد نکونام: فکری هرچیزی گفت تقدیم به خودش باشد
مرفاوی: نکونام از من عذرخواهی کرد/ وقت نشد دیاباته را تعویض کنیم

انتهای پیام/