نکونام : باید خیلی کم اشتباه بازی کنیم

تیم فوتبال پرسپولیس فردا در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم فوتبال فولاد خواهد رفت. 

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم. این دیدار نیز مانند همه مسابقات دشوار است بخصوص اینکه مقابل پرسپولیس است که در چندین سال گذشته قهرمان لیگ شده‌اند. می‌دانیم که تیم باکیفیتی هستند و بازیکنان تأثیرگذاری دارند که در لحظه می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند. با بودن دو سه نفر از بازیکنانشان، در هر بازی و هر تیمی می‌توانند تأثیر داشته باشند و این کار ما را سخت کرده و باید خیلی کم اشتباه بازی کنیم.

وی افزود: برای کسب نتیجه و ضربه زدن به تیم پرسپولیس، باید از فرصت هایمان به خوبی استفاده کنیم. باید شرایط بازی را طوری پیش ببریم که کمترین اشتباه را داشته باشیم، با تمرکز بالا بازی کنیم و بتوانیم خواسته هایی را که در زمین داریم را خوب پیاده کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

نکونام در پایان گفت: چرا باید بازیکنان هر دو تیم سختی بکشند؟ ساعت 6 بعد از ظهر، دمای هوا منفی است. اصلا دمای هوا صفر درجه باشد، چرا در ساعتی بازی نکنیم که همه بازیکنان و دو تیم لذت ببرند؟ چرا دوست داریم زجر بکشیم و همدیگر را اذیت کنیم؟ اگر قرار است همدیگر را اذیت کنیم، ما نیز بگوییم بازی هایمان در اهواز را در ساعت 3 بعد از ظهر برگزار کنند تا تیم ها در گرما بازی کنند!

بیشتر بخوانید:
لیست خرید جواد نکونام مشخص شد
نکونام دست روی ۳ بازیکن باتجربه استقلال گذاشت/ستاره فولاد در آستانه آبی پوش شدن
نکونام: جام حذفی جام شگفتی‌هاست، شما با یک اشتباه تنبیه نه، بلکه حذف می‌شوید

انتهای پیام /